Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@08:19:09 GMT

پارس خودرو از محصول جدید خود رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۶۰۶۶

پارس خودرو از محصول جدید خود رونمایی کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام خلج معاون پارس خودرو در مراسم رونمایی از خودرو کوییک R گفت: طی مدتی که محصول کوییک R را شروع کردیم بازخوردهایی از مشتریان داشتیم که در خواست نصب گزینه های بیشتری روی این محصول داشتند.

او ادامه داد: پس از آن اقدام به ارتقا محصول کردیم و اکنون این محصول به اسم کوییک R پلاس عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقاضای مشتریان این روزها با توجه به رقابت بالاتر می‌رود و ما در تلاش هستیم خود را ارتقا دهیم.

خلج افزود: سعی کرده ایم تقاضایی که مشتریان دارند را روی محصول پیاده کنیم. برخی از مشتریان تقاضای تغییر برخی آپشن‌ها مانند دودی کردن شیشه یا تعویض کف پوش داشتند، اما باید گفت این تغییرات باعث بروز مشکلاتی برای رانندگان می‌شود، اما برخی از آپشن‌هایی که مشکلی ایجاد نمی‌کنند را به این خودرو اضافه کرده ایم.
 
معاون شرکت پارس خودرو گفت: نتایجی از نظرسنجی بدست آمده از رضایت این خودرو قابل قبول بوده است و این موضوع را مد نظر داریم تا مدام محصول خود را ارتقا دهیم تا شاهد بهبود مستمر محصول باشیم.

در ادامه مراسم شهریار طهماسبی معاون فنی شرکت پارس خودرو بیان کرد: پس از تولید خودرو کوییک R اقدام به تولید کوییک R پلاس کردیم و در تلاش بودیم این خودرو را ارتقا دهیم. در بهمن ماه اولین نمونه خودرو تولید و در اسفند ماه به تولید یک روز خط رسید و پس از آن به تولید انبوه رسیدیم.

او بیان کرد: در حال حاضر این خودرو روزی ٢٠ دستگاه تولید می‌شود و به مرور این تولید افزایش خواهد یافت. تمام قطعات تولیدی این خودرو در داخل تولید شده است.

هماسبی ادامه داد: امکانات این خودرو افزایش یافته و مجهز به دوربین دیده عقب، شیشه‌های دودی، صندلی چرمی و بسیاری دیگر از امکانات شده است.

کد خبر 527482 برچسب‌ها خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو ایرانی پارس خودرو کوییک R

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کیلوگرم تریاک از یک پژو پارس توقیفی در رودبار کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن قلب در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید فیض اللهی در حین کنترل تردد خودروها به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی تخصصی از این خودرو ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار افزود: در این رابطه خودرو پژو پارس توقیف و یک متهم ۳۵ ساله نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6062315

دیگر خبرها

  • خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!
  • عیدی ایران خودرو به متقاضیان ثبت نام خودرو در سال ۱۴۰۳ + جزییات
  • پنج تصویر فراموش‌نشدنی از بازار خودرو در سال ۱۴۰۲
  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • رقابت نفس‌گیر در صدرنشینی؛ آیا آمریکا و ترکیه برای همیشه تاج پسته را از ایران می‌ربایند؟
  • ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال
  • ۱۰ کیلوگرم تریاک از یک پژو پارس توقیفی در رودبار کشف شد
  • پویانمایی آوای ابرها منتشر شد