Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:30:43 GMT

مسکن مهر در ایستگاه آخر

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۶۰۸۴

مسکن مهر در ایستگاه آخر

زمستان سال ۹۲، مسکن مهر پرند با ۵۲درصد رشد فیزیکی، مسکن مهر اندیشه با ۱۱ درصد پیشرفت فیزیکی و مسکن مهر پردیس با ۱۰درصد پیشرفت فیزیکی تحویل دولت تدبیر و امید داده شد.

همان زمان پروژه‌های مربوط به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصد رسیده بود و بنیاد مسکن هم توانسته بود تا ۵۲ درصد سهم خود را در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تکمیل کند، با این حال مسکن مهر در پرند و اندیشه در حد ثبت نام و گودبرداری مانده بود و هیچ ساختمانی بالا نرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتاه شدن «صف انتظار برای خانه‌دار شدن مردم» از جمله سیاست‌های دولت تدبیر و امید است که اکنون با اجرای طرح مسکن ملی و همزمان تکمیل و تحویل واحدهای مسکن ملی در سراسر کشور درحال پیگیری است.

تلاش دولت کاهش جمعیت اجاره‌نشین به خصوص در کلانشهرها است که تکمیل و تحویل واحدهای مسکن ملی می‌تواند بخشی از این هدف را عملیاتی کند، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است که امسال پرونده مسکن مهر در سراسر کشور بسته می‌شود و در همین راستا عملکرد دولت در تکمیل مسکن مهر در استان تهران به عنوان پرجمعیت ترین استان کشور قابل توجه است.

در همین راستا «خلیل محبت خواه» مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران روز پنجشنبه در خصوص وضعیت تکمیل واحدهای مسکن مهر استان تهران به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ۱۰۰ هزار ۲۱۱ واحد مسکن مهر در دست ساخت و تکمیل دارد که از این تعداد ۳۸ هزار و ۵۲۶ واحد سهم بنیاد مسکن است.

به گفته محبت‌خواه، بنیاد مسکن در ۱۹ شهر زیر ۲۵ هزار نفر ساخت واحدهای مسکن مهر در استان تهران را برعهده داشته‌است که شهرهای آبعلی، حسن‌آباد، رودهن، صبا شهر، صفادشت، فردوسیه، رودهن، شاهد شهر از جمله این شهرها است. همچنین بنیاد مسکن تاکنون ۳۵ هزار و ۲۹۶ واحد را افتتاح کرده است که معادل پیشرفت ۹۵ درصدی است.

وی گفت: در پرند ۹۵ هزار و ۷۴۵ واحد مسکن مهر و در پردیس ۸۱ هزار و ۱۲۴ واحد مسکن مهر و در اندیشه ۳۰ هزار و ۹۳ واحد مسکن مهر استان تهران است که در مجموع ۳۱۸ هزار و ۶۹۹ واحد مسکن مهر سهم کلی استان تهران بوده است که توسط بنیاد مسکن و شهرهای جدید در این سال‌ها تکمیل و تحویل داده شده است.

محبت خواه گفت: ۱۰۰ هزار و ۲۱۱ واحد مسکن مهر که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تکمیل شده در شهرهای اسلامشهر، دماوند، رباط کریم، پاکدشت، پیشوا، تهران، ری، ورامین، قرچک، قدس، ملارد و شهریار ساخته شده است که از این تعداد ۹۶ هزار و ۹۰۹ واحد افتتاح شده است و ۹۷ هزار و ۸۳۸ واحد نیز در مرحله نازک کاری قرار دارد.

بر اساس اعلام محبت‌خواه، مسکن مهر تهران به پیشرفت ۹۷ درصدی رسیده و در آستانه تحویل است. ۵۰۶ واحد هم مشکل حقوقی و تعاونی دارد.

وی در خصوص پیشرفت فیزیکی مسکن مهر پرند نیز، گفت: ۸۱ درصد واحدهای مسکن مهر پرند افتتاح شده است و تاکنون ۷۷ هزار و ۲۱۶ واحد تکمیل و تحویل مردم شده است. در مسکن مهر پردیس نیز ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داریم و تاکنون ۴۴ هزار و ۹۵۸ واحد افتتاح شده است.

مسکن مهر اندیشه نیز به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسیده و تمام ۳۰ هزار و ۹۳ واحد مسکن مهر اندیشه تحویل داده شده است.

به گفته‌ محبت خواه مجموع کل پروژه‌های افتتاح شده مسکن مهر استان تهران۴۷۲ هزار و ۲۵۷ واحد است و ۹۵ درصد کل واحدهای مسکن ملی استان تهران تاکنون افتتاح شده است.

برچسب‌ها فردوسیه دولت تدبیر و امید وزارت راه و شهرسازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن مهر مسکن مهر پردیس رودهن پیشوا مسکن رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فردوسیه دولت تدبیر و امید وزارت راه و شهرسازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن مهر مسکن مهر پردیس رودهن پیشوا مسکن رباط کریم فردوسیه دولت تدبیر و امید وزارت راه و شهرسازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن مهر مسکن مهر پردیس رودهن پیشوا مسکن رباط کریم کل راه و شهرسازی استان تهران افتتاح شده پیشرفت فیزیکی واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مسکن مهر بنیاد مسکن محبت خواه مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تعداد پروژه‌های تکمیل شده حوزه بهداشت و درمان لرستان از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲، ۷۱ پروژه بوده است، اظهار داشت: مساحت این تعداد پروژه ۴۰ هزار و ۶۲۸ مترمربع بوده است.

وی عنوان کرد: اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه در استان ۳۱۸ میلیارد تومان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه همچنین ۵۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان استان در دست اجرا داریم، افزود: این تعداد پروژه نیز در مساحت ۱۶۷ هزار مترمربع در حال ساخت هستند.

دلفان، بیان داشت: در بین این پروژه‌های در دست اجرا، سه بیمارستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه پروژه بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع در حال احداث است، افزود: در مجموع سه بیمارستان در حال ساخت در استان در قالب هزار و ۱۰۰ تخت ساخته می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در حال پیگیری اخذ ماده ۲۳ بیمارستان رومشکان نیز هستیم، گفت: پیشرفت فیزیکی بیمارستان «نیایش» از ۲۳ درصد به ۶۰ درصد رسیده است.

دلفان، ادامه داد: تعداد تخت‌های این پروژه بیمارستانی نیز از ۵۱۵ تخت به ۶۱۱ تخت رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دو هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه بیمارستانی در استان نیاز است، عنوان کرد: در سفر دوم رئیس‌جمهور برای اختصاص اعتبار این پروژه پیگیری خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: قرارگاه خاتم اعلام کرده که در صورت تأمین اعتبار، این پروژه بیمارستان تا سال ۱۴۰۴ ساخته می‌شود.

کد خبر 6080447

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستا‌های تهران
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان