Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:17:48 GMT

  گلشهر فقط اسم شهر را یدک می کشد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۶۱۱۵

  گلشهر فقط اسم شهر را یدک می کشد

ایسنا/اصفهان رییس شورای اسلامی شهر گلشهر گفت: قوانین و مقررات باید آسایش و آرامش برای مردم ایجاد کند که اگر غیر از این باشد باید برای آن اصلاحیه در نظر گرفت.

شمس الله فیاضی امروز (پنجشنبه_۱۲ تیر) در جلسه شورای اسلامی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: هر اقدامی که قرار است در مجموعه شهرستان رخ دهد باید برای کل شهرستان باشد و نه فقط شهر گلپایگان، مدیران ارشد استانی و کشوری وقتی وارد شهرستان می شوند مدت کمی حضور دارند و فرصتی وجود ندارد که نماینده ای از اعضای شورا ها با آنها صحبت و مشکلات را بیان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: قوانین و مقررات باید آسایش و آرامش برای مردم ایجاد کند که اگر غیر از این باشد باید برای آن اصلاحیه در نظر گرفت. اکنون در شهر گلشهر به دلیل به حد نصاب نرسیدن جمعیت، پزشک شبانه روزی وجود ندارد و مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است. 

به گزارش ایسنا، رییس شورای اسلامی شهر گلشهر گفت: شهر شدن گلشهر مشکلات بیشتری را برای مردم به وجود آورده، در حالی که خدمات رفاهی کم است. گلشهر فقط اسم شهر را یدک می کشد، اگر غریبه ای از آنجا عبور کند متوجه نخواهد شد که آنجا شهر است چرا که امکانات رفاهی ندارد. این وضعیتی که درست شده خوب نیست و به قول معروف از طلا شدن پشیمان گشتیم ما را مس کنید.

فیاضی با بیان اینکه مشکل بزرگ ما معبرهای خاکی گلشهر است، افزود: مسیر جاده گلپایگان به موته از گلشهر عبور می کند، اما اداره راه می گوید چون این منطقه شهر شده خدمات رسانی به جاده با شهرداری است در حالی که این ماشین های سنگین هستند که آسیب جدی به جاده وارد می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر خاطرنشان کرد: استان های همجوار در زمینه صنعت و کشاورزی مدعی هستند و می خواهند از آب کوچری استفاده کنند ولی شهرستان گلپایگان نمی تواند از آب سد کوچری بهره مند شود.

وی یادآورشد: دولت منتظر مانده که خیران در بخش های مختلف ورود پیدا کنند؟ زمانی که در زمینه آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و... وارد می شویم می گویند نیازمند کمک خیران هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شهر گلشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، این روز‌ها کشاورزان شهرستان دشتی مشغول برداشت محصول گندم از مزارع خود هستند.

گندم به عنوان یکی از محصولات استراتژیک نقش به‌سزایی در سفره مردم دارد به‌طوری که قوت غالب مردم استان بوشهر نان است.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی امسال ۴۳ هزار هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کشت گندم رفته که از این مقدار ۴ هزار هکتار آبی و ۳۹ هزار هکتار نیز دیم است.

احمد ایزدی افزود: با توجه به کم‌بارشی سال زراعی جاری، بیشتر محصول دیم شهرستان به ثمر نرسیده و قابل برداشت نیست و پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار تن محصول برداشت شود که بیشتر آن از مزارع کشت آبی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان