Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیر امریک اوبامیانگ رکورد تیری آنری را شکست و با 4 بازی کمتر نسبت به اسطوره توپچی ها به رکورد 50 گل در لیگ برتر دست یافت.

طرفداری - در جریان برد 4-0 آرسنال مقابل نوریچ در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، پیر امریک اوبامیانگ ستاره تیمش بود و موفق به ثبت بریس شد.

به گزارش اکانت توییتر باشگاه آرسنال، گل اول پیر امریک اوبامیانگ مقابل نوریچ، پنجاهمین گلش برای آرسنال در لیگ برتر انگلیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب این مهاجم گابنی پس از 79 مسابقه به رکورد 50 گل برای توپچی ها دست یافت، تا رکورد تیری آنری را که در 83 مسابقه به 50 گل برای آرسنال در لیگ برتر دست یافته بود بشکند.

سریعترین بازیکنانی که به رکورد 50 گل برای آرسنال در لیگ برتر انگلیس دست یافته اند

علاوه بر پیر امریک اوبامیانگ و تیری آنری، نام سه مهاجم بزرگ توپچی ها در تاریخ لیگ برتر در لیست 5 نفره سریعترین بازیکنانی که به رکورد 50 گل برای آرسنال در لیگ برتر انگلیس دست یافته اند، دیده می شود.

سریعترین بازیکنانی که به رکورد 50 گل برای آرسنال در لیگ برتر انگلیس دست یافته اند # نام بازیکن تعداد گل 1 پیر امریک اوبامیانگ 79 2 تیری آنری 83 3 ایان رایت 87 4 الکسیس سانچز 101 5 اولیویه ژیرو 113 جدول بهترین گلزنان لیگ برتر انگلیس در فصل 2019/20

پیر امریک اوبامیانگ می تواند همچون فصل گذشته عنوان آقای گلی لیگ برتر انگلیس را از آن خود نماید. اوبامیانگ با به ثمر رساندن 19 گل به صورت مشترک با جیمی واردی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

جدول بهترین گلزنان لیگ برتر انگلیس در فصل 2019/20 # نام بازیکن باشگاه تعداد گل تعداد پنالتی 1 پیر امریک اوبامیانگ آرسنال 19 1 جیمی واردی لسترسیتی 19 4 3 دنی اینگز ساوتهمپتون 18 0 4 محمد صلاح لیورپول 17 3 5 سرخیو آگوئرو منچسترسیتی 16 2 6 رائول خیمنز وولورهمپتون 15 3 سادیو مانه لیورپول 15 0 8 آنتونی مارسیال منچستریونایتد 14 0 مارکوس رشفورد منچستریونایتد 14 5 10 تامی آبراهام چلسی 13 0 دومینیک کالورت لوین اورتون 13 0 ویدیوی پنجاهمین گل پیر امریک اوبامیانگ برای آرسنال در لیگ برتر

بیشتر بخوانید:

آرسنال دومین تیم تاریخ لیگ برتر با کسب 2000 امتیاز

آرسنال 4-0 نوریچ؛ پیروزی آسان توپچی ها در شب بریس اوبامیانگ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت

توپچی‌های لندن با کسب یک پیروزی مهم در خانه گرگ‌های جزیره، شانس خود برای فتح لیگ برتر را زنده نگه داشتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب نخست از هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22 به وقت تهران، تیم فوتبال آرسنال میهمان ولورهمپتون بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

آرسنال برای کسب سه امتیاز این بازی با گلزنی لئاندرو تروسار در دقیقه 45 از حریفش پیش افتاد و برتری شکننده خود را در نهایت با گلزنی مارتین اودگارد در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، تثبیت کرد.

با این نتیجه آرسنالی‌ها بیست‌و‌سومین پیروزی‌ خود در سی‌و‌سومین بازی فصل‌شان را کسب کردند تا با 74 امتیاز موقتاً بالاتر از منچسترسیتی 73 امتیازی در صدر جدول قرار بگیرند. با توجه به لغو شدن بازی این هفته منچسترسیتی برابر برایتون به دلیل حضور سیتی در جام حذفی، شاگردان میکل آرتتا با پیروزی‌شان در خانه گرگ‌ها حداقل تا یک هفته دیگر صدرنشین جدول خواهند بود.

ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال

 

این در حالی است که لیورپول رده سومی که 71 امتیازی است این شانس را دارد که با پیروزی در بازی امروزش برابر فولام - دیداری که از ساعت 19 به وقت تهران آغاز می‌شود - از منچسترسیتی سبقت بگیرد و به رقابت در کورس قهرمانی ادامه دهد.

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، امروز پیش از نبرد لیورپول و حریف لندنی‌‌اش سه مسابقه دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اورتون - ناتینگهام فارست، ساعت 16:00
استون‌ویلا - بورنموث، ساعت 17:30
کریستال پالاس - وستهام، ساعت 17:30

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • لیورپول 4-4 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2009) / فیلم
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • آرسنال به صدر بازگشت
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه
  • خلاصه‌بازی آرسنال و ولورهمپتون + فیلم
  • خلاصه بازی وولورهمپتون 0-2 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • پل مرسون: آرسنال با کسب سه پیروزی، به کورس قهرمانی لیگ برتر بر می‌گردد