Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان لرستان تاکید بر این که نصب علائم هشدار دهنده در مکان‌های که وابسته به شرکت‌های آب و برق هستند از ضروریات میباشد، افزود: این دستگاه‌ها بایستی در بحث مستندسازی املاک خود و اخذ سند تک برگی هر چه سریعتر اقدام کنند. تاریخ انتشار: 13:56 - 12 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۹۱۰

خبرگزاری میزان- محمد رزم در دیدار مدیران عامل مجموعه صنعت آب و برق استان لرستان بیان داشت: جمع حاضر بعنوان مدیران دستگاه‌های زیربنایی استان در توسعه و پیشرفت استان موثر بوده و به همین جهت از این دستگاه‌ها انتظار بیشتری می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم در جریان خدمات شرکت‌های آب و برق نیستند و ضرورت دارد با اطلاع رسانی مناسب، عموم مردم در جریان این خدمات قرار گیرند.

رزم با اشاره به اینکه خدمت رسانی به روستا‌ها باید در اولویت باشد، افزود: این خدمات باعث ماندگاری و رونق کسب و کار در روستا‌ها شده و سبب تشویق به مهاجرت معکوس از شهر به روستا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌های میدانی از پروژه‌های در دست اقدام بسیار مفید و موثر خواهد بود، تاکید کرد: با توجه به اینکه لرستان استان محرومی است باید تلاش شود که تخصیص آب کشاورزی بیشتر شده و همچنین تعداد سد‌های استان افزایش یافته و تهیه طرح‌های توجیهی مستدل، مجوز احداث سد‌های جدید اخذ شود.

رزم به استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای پیشبرد صنعت آب و برق استان اشاره کرد و افزود: شعب ویژه‌ای در محاکم استان برای رسیدگی به پرونده‌های این حوزه اختصاص داده شده است و با متخلفین و افرادی که از انشعابات غیرمجاز آب و برق استفاده یا مبادرت به سرقت تاسیسات مربوطه، شبکه‌های آبرسان، کابل برق و... می‌نمایند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

رییس کل دادگستری استان لرستان ضمن تاکید بر اینکه بایستی از تاسیسات آب و برق و خطوط انتقال جهت پیشگیری از سرقت مراقبت‌های لازم به عمل آید، افزود: سرقت تاسیسات آب و برق و شبکه‌های انتقال جز ۴۰ جرم احصا شده اولویت دار در دادگستری استان است و با مجرمین این حوزه بدون اغماض برخورد و این افراد در کمیسیون عفو، بخشودگی و تخفیف مجازات نیز مشمول آیین نامه عفو تشخیص داده نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: لزوم اقدام فوری در جهت رفع هرگونه مزاحمت در اجرای عملیات تاسیساتی آب و برق/ افراد متمرد به دادستانی معرفی شوند

وی ضمن تاکید بر این که نصب علائم هشدار دهنده در مکان‌های که وابسته به شرکت‌های آب و برق هستند از ضروریات میباشد، افزود: این دستگاه‌ها بایستی در بحث مستندسازی املاک خود و اخذ سند تک برگی هر چه سریعتر اقدام کنند.

رزم ضمن اشاره به این موضوع که هیچ کس حق ندارد از توسعه پروژه‌های استان جلوگیری نماید، ابراز داشت: صنعت تصفیه آب و فاضلاب بسیار مهم بوده و در بهداشت جامعه بسیار تاثیرگذار است که بایستی همت ویژه‌ای در راستای تاسیس تصفیه خانه در شهرستان‌های فاقد تصفیه خانه استان صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان لرستان تاسیسات آب و برق شرکت های آب و برق دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقویت زیست‌بوم فناوری و حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌‎بنیان، صدور سند برای ساختمان‌هایی که توسط بخش خصوصی و تعاونی در اراضی پارک علم و فناوری احداث می‌شوند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از صدور اولین سند اعیانی توسط این سازمان در اجرای بند چ ماده ۴ قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این تکلیف قانونی، علاوه بر تشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، روند دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان را همواره خواهد کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرآیندهای طی شده در سال گذشته در زمینه الکترونیکی شدن امضاها و پرداخت‌ها در ثبت و تغییرات شرکت‌ها، اظهار کرد: در پایان سال ۱۴۰۲ شاهد ۶۴ هزار و ۸۳۲ امضا و پرداخت الکترونیک برای تأسیس شرکت‌ها و ۳۵۲ هزار و ۲۷۵ امضای الکترونیک برای آگهی تغییرات شرکت‌ها بودیم؛ در نتیجه اجرای این فرآیند طی سال گذشته، مراجعه حضوری مردم به مراکز ثبت شرکت‌ها، ۴۱۷ هزار و ۱۰۳ فقره کاهش داشت.

کد خبر 6086271

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری