Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:43:16 GMT

دستگیری زوج سارق مسافرنما در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۶۲۹۳

دستگیری زوج سارق مسافرنما در شرق تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم (عج) اظهار کرد: صبح روز نهم تیرماه راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و از به سرقت رفتن خودرواش توسط یک زن و مرد جوان اعلام شکایت کرد.

وی با اشاه به اینکه تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۴ قائم (عج) برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: با حضور ماموران در محل، شاکی به گشت انتظامی مراجعه و اظهار داشت، زوجی را در میدان امام حسین(ع) به مقصد اوشان سوار بر خودروام کردم و به مقصد رساندم، اما هنگام پیاده شدن مرد مسافر بر روی صورتم موادی را اسپری کرد و سپس با همکاری همدستش که زن جوانی بود، خودروام را سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی توضیح داد: در بررسی‌های بیشتر از صحنه جرم، کارآگاهان موفق شدند تعدادی کاغذ در صحنه جرم کشف کنند. در بررسی از اوراق کشف شده در صحنه جرم به دست آمد، متهمان روز گذشته با افرادی در محله اتابک درگیر شده‌اند و ماموران ۱۱۰ را به محل درگیری دعوت کرده‌اند. همچنین زوج زوگیر قبل از سوار شدن بر خودروی شاکی با مراجعه به کله پزی در میدان امام حسین (ع) سفارش صبحانه داده‌اند که با به دست آوردن این سرنخ‌ها بلافاصله تحقیقات مقدماتی برای شناسایی سارقان آغاز و مخفیگاه متهمان در محله اتابک شناسایی شد.

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم تصریح کرد: در حین تحقیقات پلیسی، پرونده دیگری به کلانتری ارجاع شد که در آن خانمی اظهار داشت که راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید از وی زورگیری کرده‌اند و چند حلقه طلای وی را با قیچی بریده و پس از سرقت وی را در خیابانی خلوت از خودرو پرتاب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شاکی تعدادی از شماره پلاک‌های خودرو را به خاطر سپرده بود، شماره اعلامی با شماره پلاک خودروی سرقتی مطابقت داشت و ظن ماموران به یکسان بودن سارقان در هر دو پرونده قوت گرفت و با هماهنگی‌های قضایی موفق شدند یکی از متهمان پرونده را در اتابک دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت خودرو با همکاری نامزدش اعتراف کرد، گفت: سرقت از خانم مسافر را با یکی از دوستانم مرتکب شده ام.

سرهنگ قدیمی عنوان کرد: دستگیری نامزد متهم در دستور کار قرار دارد و با دستور قضایی متهم سوم پرونده نیز دستگیر و هر دو مرد سارق برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید

دستگیری سارقان لوازم خودرو در محله عباس آباد کشف ۳ میلیاردی لوازم یدکی خودرو قاچاق در پایتخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال سرقت خودرو حوادث و انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد