Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مرکز تصویربرداری پزشکی سینا اطهر با ارسال نامه‌ای به امضای مدیریت این مرکز توضیحاتی را درباره اعلام نام کلینیکی که روز ۱۰ تیرماه سال جاری دچار حادثه شده بود ارائه کرد که در متن آن آمده است: «ضمن ابراز تاسف عمیق از حادثه اسف انگیز در یک موسسه درمانی و پزشکی واقع در شمال تهران که به از دست دادن جمعی از هموطنان و کادر پزشکی منجر شد؛ به استحضار ملت معظم ایران، ارباب جراید و رسانه‌های گروهی، مدیران و کارمندان محترم بخش‌های دولتی و غیردولتی می رساند که این واقعه در «مرکز جراحی محدود سینا مهر شمیران» اتفاق افتاد که به اشتباه با عنوان مرکز درمانی "سینا اطهر" شناخته و اطلاع رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نامه نوشته شده است: «مرکز تصویربرداری پزشکی (ام ار ای و سی تی اسکن و رادیولوژی) سینا اطهر صرفا در یکی از طبقات ساختمان واقع بوده و ارتباطی با مرکز جراحی محدود سینا مهر شمیران نداشته است و احتمالا نزدیکی محل این دو مرکز و تابلوهای آنها سبب برداشت اشتباه نخستین تهیه کنندگان خبر و گزارش شده و بسط و توسعه یافته است که این امر سبب نگرانی خانواده‌های پرسنل مرکز تصویربرداری پزشکی سینا اطهر شده که شایسته تصحیح لازم و آگاهی سازی همگانی است».

در پایان نامه تاکید شده که «این مرکز فاقد هرگونه بخش پزشکی هسته‌ای و رادیوتراپی است».

کد خبر 527488 برچسب‌ها کلینیک سینا اطهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کلینیک سینا اطهر سینا اطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار حفظ کرامت بیماران و بهبود شرایط نوبت دهی الکترونیکی به آنها شد. ایجاد “سامانه نوبت دهی آنلاین” از طریق سکوی مناسب نوبت دهی به منظور جلوگیری از چادرخوابی از مهمترین سرفصل های این نامه است. در بخش های دیگری از این نامه آمده است که: به دفعات مشاهده شده است که برخی از بیماران پس از طی کیلومترها فاصله و رسیدن به مراکز استانی جهت دریافت خدمات درمانی؛ با لغو نوبت، تاخیر در نوبت و … مواجه شده‌اند که مورد مذکور خود عامل مهمی در چادرخوابی، کارتن خوابی بیماران و همراهان ایشان در اطراف مراکز درمانی می‌باشد.
در بخش دیگری از این نامه گفته شده: فراهم نمودن ساختاری مناسب در نوبت دهی به مراجعان این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم از تغییرات و به روز رسانی‌های سیستم درمانی مطلع شوند و اطلاعات دقیقی در مورد نوبت دهی و فرایند درمان خود را دریافت نمایند. طبیعی است که وجود بستری صحیح در نوبت دهی به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند چرا که هزینه‌های مربوط به نوبت دهی و رزرو به طور سنتی کاهش می‌یابد. این مهم منجر به کاهش هدر رفت منابع مالی و انسانی می‌شود که خود یکی از شاخه‌های اقتصاد سلامت و استانداردسازی خدمات است.

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی