Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@08:15:30 GMT

تاکید قالیباف بر لزوم تداوم مقاومت تا پیروزی قدس

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۶۳۸۰

تاکید قالیباف بر لزوم تداوم مقاومت تا پیروزی قدس

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بر لزوم تداوم مقاومت تا پیروزی قدس شریف و آزادی تمامی مناطق فلسطینی تحت اشغال از چنگال صهیونیست‌های غاصب تاکید کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمد باقر قالیباف با زیاد نِخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صورت تلفنی گفت و گو و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تجلیل از مقاومت مردم فلسطین برابر اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی گفت: اگر مقاومت و مجاهدت مبارزان فلسطینی نبود، پیروزی‌های ارزشمند آنان برابر متجاوزان صهیونیست تحقق نمی‌یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن تحرک برای الحاق کرانه باختری فلسطین به سرزمین‌های اشغالی توسط صهیونیست‌های متجاوز گفت: به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سران مجالس اسلامی و غیر اسلامی نسبت به این اقدام خصمانه و نفرت‌انگیز صهیونیستی - آمریکایی و عواقب آن، هشدار داده و در خصوص عدم اجازه به این رژیم جعلی برای تداوم قانون‌شکنی و تجاوز تاکید کرده‌ام.

قالیباف بر لزوم تداوم مقاومت تا پیروزی قدس شریف و آزادی تمامی مناطق فلسطینی تحت اشغال از چنگال صهیونیست‌های غاصب تاکید کرد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با تبریک انتخاب قالیباف به سمت رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در صف اول دفاع از حقوق ملت فلسطین قرار دارد و این موجب مسرت و دلگرمی مردم مظلوم فلسطین است.

نِخاله افزود: امروز ملت فلسطین به جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها کشور در منطقه و جهان نگاه می‌کند که برابر اقدامات ناامن سازی منطقه از رژیم صهیونیستی با قدرت عمل می‌کند.

وی بر تداوم مبارزه تمامی گروه‌های محور مقاومت تا برافراشتن پرچم فلسطین در سراسر سرزمین‌های فلسطینی به پایتختی قدس تاکید کرد.

کد خبر 431719

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین فلسطین رژیم صهیونیستی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ

آنچه که امروز در غزه و در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد، همه شواهد آشکاری از خوی توحش و ظلمِ مستمرِ رژیمِ جنایتکارِ صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

بار دیگر صحنۀ خونین مبارزات اسلامی فلسطین؛ با دستان جنایتکار صهیونیست، رنگ خون به خود گرفت و قلب میلیون‌ها مسلمان، آزاده و آزادیخواه جهان و تمامی دلدادگان به آرمان آزادی قدس را جریحه‌دار و لبریز از خشم و نفرت به جنایات وحشیانه و غیر انسانی آنان کرد.

حملات دیوانه‌وار رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، خان‌یونس و رفح و شهادت جمعی از مردم مظلوم و بی‌گناه و سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی؛ نشان آشکاری از استیصال و درماندگی در مواجهه و رویارویی با مبارزین جوان و شجاع فلسطینی و انتفاضه و دور جدید مبارزات فراگیر و کوبنده در سرزمین‌های اشغالی است.

با دمیدن روح جدید و خیزش امواج بیداری امت مسلمان و بالیدن نهال مقاومت اسلامی، هیبت دروغین و پوشالی صهیونیسم فروریخته و نشانه‌های ناتوانی و زوال در آن به وضوح آشکار گشته و خوی تجاوزگری و بی‌شرمی از جنایت در گردانندگان رژیم کودک‌کش بیش از پیش نمایان گشته است.

علی‌رغم این همه تلاش‌های مستمر شیطانی گسترده و حیرت‌آور، غاصبان و حامیان آنان نه تنها نتوانسته‌اند مسألۀ مشروعیت و مقبولیت رژیم صهیونیستی را در اذهان و افکار عمومی جهان حل کنند، بلکه این مسأله با گذشت زمان، بغرنج‌تر هم شده و اساساً این رژیم موقت و جعلی هر روز به پایان سیاه و تبهکارانه خود نزدیک‌تر شده است.

رژیم اشغالگر فلسطین روزی با آرمان و آرزوی تشکیل حکومت و دولتی مستقر در سرزمین خودخواندۀ موعود و با غصب سرزمین‌های اشغالی و شعار نیل تا فرات در هفت دهۀ پیش، مرتکب خطایی بزرگ و استراتژیک شد و تا امروز با همان خطای راهبردی محاسباتی مرتکب جنایت‌های گستردۀ جنگی علیه انسانیت و شرافت شده؛ ولی بر خلاف تصور و خیال باطل صهیون، آن آرزوی دور، امروز دست نیافتنی‌تر از همیشه بوده و تبدیل به واقعیت فلسطین از بحر تا نهر نه حتی یک وجب کمتر، با بازگشت تمامی آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری خود و باسپردن حق سرنوشت و تعیین نوع حکومتی به خود فلسطینی‌ها، با تراژدی تلخ و پایانی تلخ‌تر و وحشتناک‌تر برای اشغالگران مواجه است.

جنایتکاران غاصب، فلسطین عزیز این پارۀ تن اسلام و قبلۀ اول مسلمین بدانند که قدرت‌نمایی‌های احمقانۀ آنان بزرگ‌ترین شاهد ضعف و شکست و زبونی آنها و رژیم موقت و منحوس و دولت مجعول صهیونیستی محکوم به فنا است و فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و هر لجاجتی در برابر این حق مسلم، سرنوشتی جز ناکامی و شکست در پی نخواهد داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ ضمن محکومیت شدید این جنایت رژیم منحوس صهیونیستی و تجلیل از مقاومت جانانه و عزتمندانۀ ملت قهرمان و مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری و جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی، شهادت مجاهدان فلسطینی و فرماندهان ارشد جبهۀ مقاومت اسلامی را به خانواده‌های معظم این شهدا، ملت و گروه‌های مقاومت، به‌ویژه جنبش جهاد اسلامی فلسطین تبریک و تسلیت گفته و رجاء واثق دارد تا با راهبرد مقاومت و ایستادگی جوانان سلحشور و قهرمان فلسطینی و حمایت‌های مستمر و همه جانبه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان و دعای خیر آنان؛ به زودی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • ملت فلسطین نمی‌خواهد که مقامت تسلیم شود/ صهیونیست‌ها نمی گذارند مردم فلسطین به حق خود دست یابند
  • مقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها حرفی از آتش‌بس نمی‌زنند
  • محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • مقاومت بی‌نظیر مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد
  • جبهه مقاومت انتقام تجاوز به زنان فلسطینی را می‌گیرد