Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:38:56 GMT

کشف قاچاق در البرز میلیاردی شد!

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۶۴۱۱

کشف قاچاق در البرز میلیاردی شد!

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: طی سه ماه اول سال جاری با اشراف اطلاعاتی بر محور‌های مواصلاتی استان و اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق کالا، ۱۳ میلیون و ۸۷۹ هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف شد که ارزش کالا‌های کشف شده یک هزار و ۱۳ میلیارد و ۷۶۲ میلیون و ۷۳۷ هزار ریال برآورد شده و بیشترین کالای کشف شده دراین مدت لوازم صوتی و تصویری، انواع پوشاک، لوازم آرایشی وبهداشتی، لوازم خانگی، فراورده‌های نفتی، لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان افزود: امسال ۴۴۲ پرونده قضایی برای قاچاقچیان کالا در استان البرز تشکیل شده است که از مجموع آن ۲۲۳ فقره پرونده ۱۰۰ میلیون ریالی، ۱۴۵ فقره پرونده بالای ۱۰۰ میلیون ریال، ۴۷ فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال و ۲۷ فقره پرونده بالای ۵ میلیارد ریال بوده است.

سردار محمدیان گفت: طی این مدت ۵۴۰ قاچاقچی کالا دستگیر و ۱۰۰ خودرو سبک و سنگین از آن‌ها توقیف شد.

سردار محمدیان افزود: نقش مردم در مبارزه با قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده‌ای رو به رو می‌کند، بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام / ر. خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا مبارزه با قاچاق کشف کالای قاچاق فقره پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی مهر  گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران این فرماندهی هنگام گشت زنی در جاده ها به یک خودرو وانت پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ نصراله دهقان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل لباسشویی، پنکه، تلویزیون، اسپیلت و زودپز خارجی  را کشف و ضبط کردند.

جانشین انتظامی شهرستان مهر با بیان این که در این زمینه راننده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه  را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • ورود بیش از ۱۶ هزار پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان