Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، تعداد دو هزار و ۶۵۲ نفر بیماران جدید در شبانه روز گذشته در کشور شناسایی شد.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۲ هزار و ۸۶۳ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۱۰۶ نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۹۴ هزار و ۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.  ۳ هزار و ۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: تا کنون یک میلیون و ۷۱۹ هزار و ۴۵۱ نمونه آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

او یادآوری کرد: متاسفانه آمار بستری در بیشتر استانهای کشور در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید

ماسک احتمال ابتلا به کرونا را ۹۰ درصد کاهش می‌دهد چگونه ویروس کرونا منجر به سکته مغزی و قلبی می‌شود؟ راه‌های در امان ماندن از کرونا هنگام ورود و خروج از منزل

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار کرونا در ایران ویروس کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور

عادل دریس مدیرکل بندری سازمان بنادر و دریا نوردی با بیان اینکه فرایند بارگیری و تخلیه کالا ، یکی از اقداماتی است که باید در راستای انتقال کالاهای تجاری وارداتی از کشور مبداء به مقصد مورد نظر انجام می شود گفت: انجام این فرایند به داخل و خارج از وسایل حمل و نقل به نوع روشی که برای نقل و انتقال انتخاب می شود، بستگی دارد.

وی افزود: بارگیری و تخلیه با توجه به تنوع بالای محموله های تجاری و حساسیت بسیار بالای هر کدام از آن ها امری حساس بوده  چرا که ذره ای بی احتیاطی از سوی اشخاصی که انجام این فرآبند را به عهده دارند باعث می شود که محموله ی تجاری دچار آسیب شود.

دریس با اشاره به اینکه تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی فروردین‌ماه امسال، معادل ۱۹۹ هزار و ۹۶۲ TEU بود گفت: این میزان از حمل و تخلیه کالاهای کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل ۱۸۴ هزار و ۱۰۰ TEU بود، رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: میزان تخلیه کالا‌های نفتی طی ماه نخست ۱۴۰۳ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۲ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۳۳۱ تن، میزان تخلیه کالا‌های غیرنفتی معادل ۴ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۲۹۰ تن و مجموع تخلیه کالا‌های نفتی و غیرنفتی معادل ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۶۲۱ تن بوده است.

دریس اظهار کرد: میزان بارگیری کالا‌های نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی فروردین‌ماه امسال، معادل ۵ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۶۹۶ تن، میزان بارگیری کالا‌های غیرنفتی ۵ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۴۸۱ تن و مجموع بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی معادل ۱۱ میلیون و ۲۴ هزار و ۱۷۷ تن بوده است.

او اظهار کرد: مجموع تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی طی ماه نخست سال ۱۴۰۳، معادل ۷ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۶ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی ۹ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۷۷۲ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۷ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۷۹۸ تن بوده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • درمان رایگان بیماران هپاتیت C؟
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود