Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:35:25 GMT

توفان ۲۵۰ میلیون تومان به حوزه برق دلگان خسارت زد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۶۴۹۱

توفان ۲۵۰ میلیون تومان به حوزه برق دلگان خسارت زد

مجتبی شجاعی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر اثر توفان روز گذشته در دلگان و در پی آن قطع برق تعدادی از روستاهای این شهرستان عملیات برق دار کردن مجدد این روستاها در دستور کار اداره برق قرار گرفت.

وی بیان کرد: در پی وقوع توفان شدید و بی‌سابقه روز گذشته در این شهرستان هفت خط ٢٠ کیلوولت در بخش مرکزی و سه خط ٢٠ کیلو ولت در بخش جلگه چاه هاشم قطع و روستاهای تغذیه کننده آنها بی‌برق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره برق دلگان نیز گفت: با تلاش‌های پنج تیم اتفاقات در بخش مرکزی هر هفت خط این بخش برقدار و همچنین با تلاش‌های یک تیم اتفاقات در جلگه چاه هاشم ٢ خط این بخش برقدار شد. 

سعید مهرآمیز افزود: تاکنون تنها در مرکز شهر گلمورتی ٤٢ خاموشی اعلام که از این تعداد ٣٥ مورد وصل شده است. 

وی بیان کرد: کارکنان اداره برق دلگان هم‌اینک در مسیرهای کهنک لدی، نعمت آباد سردشت، گلدشت چاهکیچی، کهنک چیل کنار و هیتک با یک دستگاه جرثقیل و سه دستگاه ایسوزو در حال خدمات رسانی هستند. 

مدیر اداره برق دلگان با بیان اینکه شکستگی حدود ١٥ اصله تیر فشارمتوسط و ضعیف در مسیرهای بالشتی، حسین آباد لدی، چاه علی، احمدآباد گروک ، باغ نیل و همچنین سقوط یک دستگاه ترانس در حسین آباد لدی از خسارت‌های این توفان بوده افزود: با کمک پیمانکاران سطح شهرستان تا پایان امروز تمامی مشترکان برقدار می‌شوند. 

به گزارش ایرنا، گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در ۴۸۵ کیلومتری جنوب غربی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

برچسب‌ها دلگان سیستان و بلوچستان توفان برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلگان سیستان و بلوچستان توفان برق دلگان سیستان و بلوچستان توفان برق اداره برق برق دلگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها

یونس نهنگی   اظهارکرد: بیش از ۱۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع کشاورزی در شهرستان زرآباد تخریب و امکان تردد نیست و نیاز شدید به ماشین آلات سنگین برای بازگشایی مسیرها هستیم.

وی افزود: این مورد مرمت جاده دسترسی به اراضی کشاورزی خیلی ضروری است چون اگر آب به محصول نرسد و رسوب برداشته نشود کشاورزی اندک بجا مانده نیز از بین می‌رود.

رییس شورای اسلامی شهرستان زرآباد بیان کرد: همچنین بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی و موتور پمپ از بین رفته و خسارت جدی وارد شده است.

وی تصریح کرد: خسارت زیادی به زیرساخت آب و برق، راه و تلفن زرآباد وارد شده و در محل ادارات راهداری و ستاد بحران این شهرستان یک دستگاه سنگین لودر و بلدوزر وجود ندارد و زرآباد در محاصره آب قرار دارد.

نهنگی تاکید کرد: درخواست ماشین آلات راه‌سازی و تانکر آبرسانی داریم که در شهرستان مستقر شوند تا در مواقع بحران به مردم خدمات داده شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود در بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد که در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده و با توجه به خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های معابر شهری، عمرانی، کشاورزی و همچنین سفر وزیر کشور اعتبارات ویژه‌ای برای برون رفت از مشکلات پیش اومده تخصیص یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • خسارت ۱۲۰ میلیاردی باران به زیرساخت‌های برق قشم‌
  • خسارت ۸۷۵ میلیارد ریالی سرمازدگی به باغات استان همدان