Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور اعلام کرد: امروزه باید سازمان تعزیرات هوشمندانه به پرونده مختلفان اقتصادی و صنعتی بپردازد تا کسی بیهوده متضرر نشود چراکه همیشه یک سوی ضرر شهروندان هستند.

محمد بارانی پنجشنبه ۱۲ تیرماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، اظهار کرد: راهبرد اساسی سازمان تعزیرات داشتن هنر تسهیلگری بوده و نیاز این زمان به افرادی است که هنر قضایی و شبه قضایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان‌ اینکه باید به گونه ای عمل کنیم که در استان همدان مانع تولید و رونق اشتغال نشویم، افزود: کسب و کارهای مختلف از آبان ماه سال گذشته اوضاع خوبی نداشته و در اواخر بهمن با شیوع کروناویروس مهر تأییدی بر کسب و کار نامناسب زده شد و ما نباید بر محور خشک ملاحظات قانونی حرکت کرده و آنها را بیشتر متضرر کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به اینکه در همدان مانند سایر استان ها باید تصمیمات براساس مصلحت استان، با خردجمعی همراه با احترام به سرمایه اجتماعی اتخاذ شود، ادامه داد: موقعیت کشور و استان باید در صدور رأی و رسیدگی های تعزیراتی لحاظ شود و تصمیماتی اتخاذ نشود که تولید، اشتغال و کسب و کار را تهدید کند.‌

وی خاطرنشان کرد: هدف این سازمان صرفاً برخورد با چند متخلف نیست، هدف متعالی سازمان رونق کسب و کار است و در شرایط کنونی رونق گردشگری و بنگاه های اقتصادی همان حمایت از مالکیت فکری بوده و باید راهبرد مبارزه تبدیل به راهبرد تسهیلگری شود.

بارانی با اشاره به اینکه باید مداخلات تبدیل به برچسب زنی نشود به گونه ای که اگر صنعتگری ۱۰ها سال در حال خدمت است با یک پرونده کسب و کار وی تعطیل نشود، تصریح کرد: در کنار تولید، بر توزیع و مصرف باید نظارت باشد اما به جای ذره بین برداشتن باید قلم هدایت را در دست گرفته تا عادلانه ترین توزیع، درست ترین تولید و هوشمندانه ترین مصرف را داشته باشیم.

وی پیروی از افکار انقلابی را راهبرد مبتنی بر قانون دانست و گفت: ذهن تسهیلگر و هوشمند که درک درستی از وضعیت کنونی جامعه داشته باشد، از صفات مدیر نظارتی است.

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان همدان نیز در آیین تکریم خود خاطرنشان کرد: استان همدان مردمی باهوش، دانا و آینده نگر داشته و نیازمند مدیر منعطف است.

حسن پور ادامه داد: بازار همدان یکی از منصف ترین بازاریان ایران را دارد به گونه ای که در زمان بروز مشکل بازاریان خود مشکل را حل کرده و شرایط را سامان داده اند.

وی افزود: موفقیت و حل مشکل در زمان مقرر در استان همدان با هماهنگی و همراهی اتفاق افتاده و همراهی حوزه قضایی و اجرایی در این استان زبانزد است.

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان همدان نیز در آیین معارفه خود، مدیریت در این حوزه را رسالت سنگینی دانست و گفت: در شرایط کنونی و نارضایتی مردم تنها راه علاج سرمایه گذاری در حوزه های مختلف و استفاده از افراد باتقوا در پست های سازمانی است.

داریوش جودکی، برخورد با دانه درشت ها را مهمترین برنامه خود در استان همدان اعلام و تصریح کرد: در تحقق برنامه کاری خود با کسی تعارفی نداشته و تعامل با اصناف همدان نیز در این زمینه بسیار مهم خواهد بود.

وی‌ در پایان اظهار کرد: می خواهیم خادم خوبی برای مردم باشیم نه خائن و در همین راستا تقوا را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد چراکه تقوا ترمز انسان بوده و انسان متقی هم منظم بوده و هم عملکردی مبتنی بر دستورات الهی دارد.

به گزارش ایسنا، طی حکمی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور، از زحمات «حسن پور» مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان همدان تقدیر به عمل آمد و «داریوش جودکی» به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تعزيرات حكومتي متخلفان اقتصادی تعزیرات حکومتی استان همدان سازمان تعزیرات کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه