Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@19:24:18 GMT

توییت ضد ایرانی «عادل الجبیر»

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۶۵۹۸

به گزارش فارس، «عادل الجیبر» وزیر مشاور دولت عربستان سعودی در امور خارجه در توییترش بازهم اتهامات همیشگی کشورش به ایران را تکرار کرد.

عادل الجبیر که کشورش شامگاه دیروز در جدیدترین جنایت خود در یمن باعث کشته شدن یک دختربچه و یک زن مسن و همچنین مجروح شدن شش تن دیگر از جمله چند کودک شده است،  مدعی شد:‌ «گزارش سازمان ملل متحد که دست داشتن ایران در حمله به تأسیسات نفتی ما را تأیید می‌کند، بیانگر وجهه تاریک و معروف رژیم ایران از سال ۱۹۷۹ تاکنون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان اکنون امروز رفتارهای خصمانه و فزاینده این نظام را می‌بیند، می‌شنود و لمس می‌کند».

الجبیر که پس از رسوایی کشورش در قتل فجیع «جمال خاشقچی»، از وزارت امور خارجه سعودی عزل شد، اما همچنان نقش بسزایی در تدوین سیاست خارجی رژیم سعودی دارد در ادامه با دخالت در امور ایران گفت:‌ «رژیم ایران باید دست از جنایت‌ها و حمایت از ابزار‌های خود بردارد. جامعه بین‌الملل در راستای جلوگیری از مسلح شدن این رژیم در هر شرایطی، موضعی اتخاذ کند و جلوی توسعه برنامه خصمانه بالستیکی و هسته‌ای ایران را بگیرد».

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران

وزیر خارجه بلژیک در اظهارنظری خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحریم‌های جدید علیه تهران گنجانده شود.

به گزارش مشرق، حاجا لحبیب، وزیر خارجه بلژیک در واکنش به عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، با موضع‌گیری خصمانه علیه ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های جدید علیه تهران، سپاه پاسداران را نیز شامل شود.

لحبیب در آستانه نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ درباره پیشنهاد خصمانه و فاقد مبنای قانونی تروریستی اعلام کردن سپاه، گفت: تا این لحظه درباره اینکه بر چه مبنای قانونی می‌توان سپاه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، هیچ اجماعی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: درباره این مساله بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

دیپلمات ارشد بلژیک همچنین مدعی شد: علاوه بر این، فکر می‌کنم که باید تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی(که در کرانه باختری) دست به خشونت می‌زنند نیز گسترش یابد. باید توازن را رعایت و اطمینان حاصل کنیم تا به اتخاذ استاندارد دوگانه متهم نشویم!

سران اتحادیه اروپا هفته گذشته بر سر اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران توافق کردند و بسیاری از از آنها خواستار گسترش تحریم‌ها به برنامه پهپادی و موشکی تهران شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد
  • اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را اغاز کرد
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران