Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:04:05 GMT

پرداخت کمک هزینه تمرین به ۴۲ دوومیدانی‌کار

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۶۶۰۵

پرداخت کمک هزینه تمرین به ۴۲ دوومیدانی‌کار

فدراسیون دوومیدانی به ۴۲ ورزشکار از قهرمانان برتر خود کمک هزینه تمرین پرداخت کرد.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، با توجه به محدودیت تمرین در دوران شیوع ویروس کرونا، فدراسیون دوومیدانی با تصویب شورای فنی و با هدف حفظ و بالا بردن سطح آمادگی ورزشکاران این رشته، امروز (پنجشنبه) به حساب ۴۲ نفر از ورزشکاران رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان، کمک هزینه تمرین واریز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدف از این کار ایجاد شرایط مناسب برای ورزشکاران دوومیدانی به منظور پیگیری تمرینات آماده سازی خود جهت شرکت در رقابت های آتی است.

 

دو و میدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) گفت که پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک ۲۰۲۴ مغایر با روح المپیک است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندگان رشته‌های دوومیدانی المپیک 2024 در پاریس با تصمیم اتحادیه جهانی این رشته 50 هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک 2024

دیوید لاپارتینت، رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در واکنش به پرداخت جایزه نقدی به برندگان رشته دوومیدانی در المپیک پاریس گفت: تصمیم برای پرداخت جایزه به برندگان مسابقات دوومیدانی در المپیک 2024 مغایر با روح المپیک است. روح المپیک به اشتراک گذاشتن درآمد و جذب ورزشکاران بیشتر برای رقابت در سراسر جهان است. نه تنها تمام پول را در بهترین‌ها سرمایه‌گذاری کنید، بلکه آن را بین بقیه تقسیم کنید. اگر ما پول را روی بهترین ورزشکاران متمرکز کنیم، فرصت‌ها برای ورزشکاران باقی‌مانده در سراسر جهان از بین خواهد رفت.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته