Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@23:41:59 GMT

پایان فرار دزد پژو سوار با تیرهوایی پلیس + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۶۶۹۲

پایان فرار دزد پژو سوار با تیرهوایی پلیس + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سعدالله گزافی" رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت 6 بعداز ظهر 8 تیرماه تیمی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی و انجام ماموریت در محدوده خیابان شوش به یک دستگاه خودروی پژو پارس که با سرعت زیاد در حال حرکت بود مظنون می شوند .

وی افزود : سراکیپ واحد گشت با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی متوجه می شود خودرو سرقتی بوده و در 7 تیرماه در غرب تهران سرقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گزافی بیان داشت: راننده خودروی مسروقه با مشاهده واحد گشت و بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و لایی کشی در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان شده و فرار می کند .

این مقام انتظامی گفت : اعضای اکیپ با استفاده از علائم هشدار دهنده و بلندگو به راننده خودروی مسروقه دستور ایست داده اما وی توجهی به اخطارهای مکرر واحد گشت نکرده و به سمت خیابان ارج حرکت می کند که به علت ترافیک موجود خودروی مسروقه متوقف و راننده به صورت پیاده به فرار خود ادامه می دهد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: اعضای اکیپ سریعاً به تعقیب متهم رفته و برای جلوگیری از فرار 2 تیر هوایی شلیک می کند که منجر به توقف و دستگیری متهم به اسم "حسن 27 ساله" می شود. در نهایت خودروی مسروقه توسط جرثقیل به پارکینگ انتقال و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری حوادث پلیس سرقت فرار اخبار حوادث پژو پلیس فرار عکس دزد عکس فیلم کلینیک انفجار اخبار تهران تجریش حوادث تهران حادثه ویدیو مرد خودروی مسروقه پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۴ فرادنبه با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف یک دستگاه خودرو وانت نیسان در نقنه

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این راستا پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بیرون کشیدن یک راننده از خودروی در حال سوختن + فیلم
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران