Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین در نشست ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در سال جهش تولید با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مطالبات دستگاه‌ها نباید موجب تعطیلی مجموعه‌های صنعتی و واحدهای تولیدی استان شود.
مقام ارشد قضایی استان با اشاره به مجموعه های صنعتی افزود: اگر لازم باشد جلوی اجرای احکام قطعی که منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود را می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بیان کرد: در تحقق مطالبات بانک‌ها از واحدهای تولیدی، پای کارگران مطرح است و نباید وصول مطالبات سیستم بانکی موجب تعطیلی صنایع و بیکاری کارگران شود.
رییس کل دادگستری استان ضمن تشکر از خدمات بانکی، افزود: سیستم بانکی کشور قوانین، مقررات و حقوقی دارد ولی باید از صنعتگران واقعی که می‌خواهند در سال جهش تولید کار کنند حمایت کند.

48

کد خبر 1405821

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید، مشکلات و موانع پیش‌روی پرداخت تسهیلات را در اسرع وقت شناسایی و برای رفع آن اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _ پنج شنبه سی‌ام فروردین_ در کارگروه اقتصادی و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید، مشکلات و موانع پیش‌روی پرداخت تسهیلات را در اسرع وقت شناسایی کرده و برای رفع آن اقدام کنند.

وی افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط موانع و محدودیت‌های موجود برای عدم پرداخت تسهیلات را پس از شناسایی، به صورت مکتوب اعلام کنند تا مراتب برای رفع مشکلات این حوزه، به شبکه بانکی اطلاع‌رسانی شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۱۳ هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شد، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری اطلاعات تمام واحدهای تولیدی فعال، نیمه‌فعال و راکد استان و انعکاس آن به حوزه سرمایه‌گذاری استانداری را برای تمام دستگاه‌ها و نهادها تکلیف کردیم تا در سال جاری برای بررسی وضعیت، رفع مشکلات و فعال‌سازی آن‌ها اقدام شود.

فخر موحدی هدف از اجرای این طرح را تحقق شعار سال و جهش تولید در استان عنوان کرد و گفت: مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی صرف مشکل مالی نیست، بلکه بسیاری از این واحدها مشکلات مدیریتی و حقوقی دارند که رفع موانع و فعال‌سازی مجدد آن‌ها در سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

کد خبر 745725

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه