Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@22:18:14 GMT

تکیلف هدایایی که احمدی نژاد گرفت چه شد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۶۹۶۵

خرداد: مدیر کل موزه‌ها اعلام کرد هم اکنون نشانه‌ای از هدایایی که در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد توسط وی دریافت شده است، در دست نداریم.
خراسان نوشت: محمد رضا کارگر با اشاره به این که در دوره ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی، مصوبه‌ای توسط دولت تصویب شد که روسای جمهور موظف هستند آثار و هدایای دریافتی خود را به کتابخانه و مرکز اسناد ملی تحویل دهند، گفت: «در آن دوران، آقای خاتمی این کار را انجام داد و آثار را در همان ساختمانی که هدایای آیت‌ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سیدعلی خامنه‌ای نگهداری می‌شد، گذاشت.»
وی در ادامه به دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد و مصوباتی که در این دوران درخصوص موزه ریاست جمهوری و اهدای هدایای ریاست جمهوری تصویب شد، اشاره کرد و گفت: «در دوره آقای احمدی نژاد، مصوبه دوره قبل نقض و در مصوبه‌ای جدید بیان می‌شود که هدایای رئیس جمهور متعلق به خودش است و در نهایت خود رئیس جمهور در این خصوص تصمیم می‌گیرد. به این دلیل است که اکنون نشانه‌ای از هدایایی که در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد توسط رئیس جمهور دریافت شده است، در دست نداریم.
گفته می‌شود، بخشی از این هدایا توسط شخص ایشان برده شده و بخشی از هدایا به حرم حضرت امام خمینی (ره) اهدا شده است. به هر حال ما به صورت یکپارچه اطلاعی از هدایای آن دوره ریاست جمهوری در دست نداریم.»
کارگر درخصوص وضعیت پرونده‌ای که به دوره احمدی نژاد بازمی‌گردد و گفته می‌شود در آن زمان چند اثر از هدایای دوره سیدمحمد خاتمی به سرقت رفته‌است، اذعان کرد: «طی سال‌های گذشته ادامه و پیگیری از سوی نهاد ریاست جمهور در این خصوص ندیدم و فکر می‌کنم این پرونده بسته شده است. این پرونده هیچ گاه به ما ارجاع داده نشد.» برچسب ها: احمدی نژاد

منبع: خرداد

کلیدواژه: احمدی نژاد دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد