Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا،محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در گردهمایی رؤسای کانون های بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران که صبح امروز در سالن اجتماعات تامین اجتماعی برگزار شد، به الکترونیکی شدن تامین اعتبار دفترچه های درمانی اشاره کرد و گفت: با حذف مراجعه حضوری و روش الکترونیکی روزی 30 هزار و سالانه 30 میلیون مراجعه در کشور با این روش کم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شیوع ویروس کرونا اشاره و در تشریح عملکرد مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گفت: بیش از یکهزار و 200 تماس با بیمه شده‌ها و تهیه و توزیع 32 هزار بسته داروی بیماری‌های مزمن جلوی درب منازل بیماران از اقدامات این مراکز درمانی بوده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران هدف از انجام این اقدامات را کمک به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و یادآور شد که هزار و 260 بیمار کرونایی از پنج بیمارستان استان خدمات درمانی دریافت کردند .

وی آموزش مجازی و حضوری را در کاهش ابتلا به ویروس کرونا موثر دانست و اعلام آمادگی کرد: سازمان تامین اجتماعی این آمادگی را دارد که در حوزه آموزش به عموم مردم ورود پیدا کند.

خورشیدی همچینن یادآور شد: در زمان شیوع ویروس کرونا خدمات پزشک خانواده مورد توجه این سازمان قرار گرفت و منتج به نتایج خوبی شد و این روند همچنان با شدت قبل ادامه دارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش مجازی بیمارستان تامین اجتماعی درمان سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ انتظاری افزود: به منظور اجرای قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع، از ابتدای اردیبهشت مقدار سوخت اختصاص یافته به تاسیسات گاز مایع بر اساس ایجاد تراکنش فروش گاز مایع به مشتری خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با اشاره به این که در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع وجود ندارد اضافه کرد: در حال حاضر سهمیه ماهیانه خانوار‌های فاقد گاز طبیعی ۴۴ کیلوگرم گاز مایع است که هیچ تغییری نسبت به سال گذشته ندارد.

انتظاری بیان کرد: با تعامل و همکاری که بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاسیسات گاز مایع استان وجود دارد، علاوه بر تامین و توزیع مطلوب گاز مایع به مصرف کنندگان، قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع هم به نحو مطلوب اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • اجرای عملیات آبخیزداری نیازمند حدود ۳.۵ همت اعتبار است
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد