Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:21:50 GMT

پاسخ کاسیاس به توئیت عجیب فدراسیون فوتبال اسپانیا

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۷۰۲۰

پاسخ کاسیاس به توئیت عجیب فدراسیون فوتبال اسپانیا

فدراسیون فوتبال اسپانیا در سالروز قهرمانی تیم ملی اسپانیا در یورو 2012 ویدیویی منتشر کرد که در آن، ایکر کاسیاس حضوری بسیار کمرنگ داشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز هشتمین سالروز قهرمانی اسپانیا در یورو 2012 بود. در تورنمنتی که اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل و به عنوان قهرمان جام جهانی 2010، مقتدرانه 4-0 ایتالیا را در هم کوبید و برای دومین بار متوالی قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال اسپانیا به همین مناسبت، ویدیویی در توئیتر و دیگر صفحات اجتماعی رسمی خود منتشر کرد و از تک تک بازیکنان در این کلیپ یاد شد. ایکر کاسیاس که به عنوان کاپیتان جام را بالای سر برد، حضوری بسیار کمرنگ در این ویدیو داشت به طوریکه تعجب بسیاری را باعث شد.

 

 

 

 

گلر افسانه ای فوتبال اسپانیا که اخیرا قصد داشت نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شده و با لوئیس روبیالس رئیس فعلی رقابت کند، این حرکت را بی پاسخ نگذاشت و در توئیتر خود نوشت:« نمی دانم چه کار بدی علیه تیم ملی انجام داده ام اما اگر چنین کاری کرده ام، عذر می خواهم. هرگز شما را فراموش نمی کنم و همیشه تیم ملی من خواهید بود.»

 

خاویر تباس رئیس لالیگا نیز که اختلافاتی آشکار با روبیالس دارد نیز در حمایت از کاسیاس نوشت:« ایکر این تو نیستی که باید عذرخواهی کنی بلکه فدراسیون فوتبال است که برای فراموش کردن تو باید عذرخواهی کند. مردم اسپانیا با وجود فراموشی فدراسیون، خاطرات یورو 2012 و بازی های تو را از یاد نخواهند برد.»

 

 

 

ایکر کاسیاس تیم ملی اسپانیا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایکر کاسیاس تیم ملی اسپانیا رئال مادرید فدراسیون فوتبال اسپانیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم، اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: یک صحنه روی گل اول اتفاق افتاد. ما اعتراضی نمی‌کنیم و از راه مطلوب فدراسیون فوتبال نامه می‌دهیم، ولی وقتی جلوی پرسپولیس یک بر صفر عقب می‌افتید با این بازیکنانی که دارد، مجبور هستید سازمان بازی را عوض کنید و جلو بیایید و آن وقت با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می‌شوید. بچه‌ها امروز بازی خوبی انجام ندادند.

سرمربی صنعت نفت یادآور شد: تیم ما یک اشکال ویژه دارد و آن هم این است که تعدادی از بچه‌ها می‌دانند چه ضعیف بازی کنند و چه قوی، جایگزینی ندارند. من مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم، اما مثلاً الان پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند، چه کنیم؟ امیر پناهی سه بازی است که اشتباه می‌کند، چه کار باید کنیم، چاره چیست؟ این‌ها مشکل تیم است، اما اصلاً ناامید نیستم. از فردا مجدداً به کارمان می‌پردازیم. تا روز آخر بازی با تراکتور مصمم به کارم ادامه می‌دهم و بعد از آن حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

کمالوند گفت: دلم نه برای خودم می‌سوزد نه بازیکنان؛ خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم. خاک بر سر ما با این فوتبالی که برای مردم آبادان بازی می‌کنیم. من فقط می‌توانم همین را بگویم. با تمام وجود شرمنده این مردم هستم.

وی درباره اینکه به نظرش چاره این وضعیت چیست؟ عنوان کرد: الان هیچ کاری نمی‌توان کرد. فقط باید این شش بازی را از لحاظ روحی و روانی بالا برد و به خدا توکل کنیم. امروز که زورمان به پرسپولیس نمی‌رسید، امکان دارد در بازی‌های بعد شرایط بهتر شود. باید در این بازی‌ها بجنگیم. الان فقط یک راه داریم همه با هم، فقط باید بجنگیم. اینکه کیفیت بچه‌ها کم است یا زیاد الان نمی‌شود کاری کرد. من تا آخرین لحظه می‌جنگم؛ خدا کند فقط تا بازی آخر سالم بمانیم. پا پس نمی‌کشم و تمام تلاشم را می‌کنم. از طرف همه از مردم عذرخواهی می‌کنم. ما شرمنده مردم هستیم. خاک عالم بر سر ما که در زمین خودمان اینطور بازی را واگذار کردیم.

سرمربی صنعت نفت در واکنش به این پرسش که تیمش قبل از گل اول پرسپولیس بازی بدی انجام نداد و این گل مشکوک چه بلای سر تیم او آورد؟ عنوان کرد: به خاطر اینکه فدراسیون فوتبال ممنوع کرده من حرفی نمی‌زنم؛ اما خواهش می‌کنم بازی را ببینند و اگر اتفاقی افتاده سریعاً واکنش نشان دهند.

«۱۳ روز تا بازی بعد فاصله است و آیا تمرینات را تعطیل می‌کنید؟» کمالوند در پاسخ به این سوال گفت: خیر؛ از فردا، صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. اشکالی ندارد؛ به جای کسی که اشتباه می‌کند هم من عذرخواهی می‌کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!