Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «زهرا نژاد بهرام»  روز پنجشنبه با انتشار مطلبی در صفحه تلگرام خود درباره کلینیک ‌سینا نوشت: این کلینیک ۳ بار هشدارخطر دریافت کرده بود، اما به آن توجه لازم را نداشت.
وی با بیان اینکه سیناهای زیادی در پایتخت بیخ گوشمان نشسته اند، افزود: راه حل غلبه بر بی توجهی مالکان برای ایمن سازی در برابر حریق، انتشار عمومی لیست اماکن پرخطر و ناایمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نژادبهرام همچنین در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تخلفات انجام شده در کلینیک سینا به بازپرس ویژه و دادستانی تهران ارسال شده بود.   رئیس کمیته شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: حدود ۳۵۰ ساختمان ناایمن در پایتخت شناسایی شده که به مالکان و مدیران آنها توسط آتش‌نشانی جهت رفع خطر ابلاغیه‌هایی صادر شده است.
وی گفت: در منطقه ۱۱ و ۱۲ تهران که بافت مرکزی شهر را تشکیل می‌دهند حدود ۱۲ ساختمان ناایمن و خطرناک توسط آتش‌نشانی شناسایی شده است که مالکان آن به دلیل بی‌توجهی به تذکرات اخطار پلمب گرفته‌اند.    حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران که به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد مجددا توجه به ساختمان های ناایمن و پرخطر را در پایتخت برانگیخته است.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند

شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.   به گزارش ایسنا، سید محمد موسوی، با اشاره به تعداد مراکز درمانی منطقه ۱۱ تهران گفت: در منطقه ما، بیش از ۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی وجود دارد و سرانه آموزشی و درمانی ما زیاد است. بافت قدیمی منطقه ۱۱ و مشکلات ایمنی برخی از ساختمان های منطقه  وی با اشاره به بافت قدیمی این منطقه افزود: از آنجایی که این منطقه از مناطق قدیمی و پرجمعیت پایتخت است؛ متأسفانه اکثر ساختمان‌های موجود، مشکلات ایمنی دارند. برخی از ساختمان‌ها خیلی مشکل دارند و برخی ساختمان‌ها هم مشکلات کمتری دارند.   شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: از مدتی پیش، بازرسی تک تک ساختمان های مراکز درمانی آغاز شده و همکاران من از ساختمان ها بازرسی می کنند تا با شناسایی و رفع مشکلات، ضریب ایمنی این مراکز درمانی و در مجموع کل منطقه را بالا ببرند.   موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا در بازدید از مراکز درمانی اعم از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، این مراکز با مشکلی مواجه هستند؟ گفت: آتش نشانی در زمینه بازدید و بررسی از این مراکز هیچ مشکلی ندارد. همچنین ساختمان های تحت نظر شهرداری نیز با آتش نشانی در این زمینه همکاری دارند؛ زیرا آتش نشانی جزئی از شهرداری است؛ اما برخی مالکان ساختمان های شخصی یا برخی مراکز و ارگان‌های دولتی ممکن است اجازه این کار را ندهند.   وی افزود: عوامل آتش نشانی هر جا که بخواهند به ساختمان های مدیریت شهری ورود کنند؛ نه تنها هیچ مانعی وجود ندارد؛ بلکه ما استقبال هم می کنیم.   شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: متأسفانه برخی از مردم و سازمان‌ها اجازه بازدیدهای ایمنی را به آتش نشانی نمی دهند و این مسئله تخصصی باید در قانون دیده شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن