Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:59:39 GMT

سکوی پرتاب علیرضا جهانبخش در مسیر سقوط

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۷۰۷۶

سکوی پرتاب علیرضا جهانبخش در مسیر سقوط

داماش گیلان در این فصل شرایط تلخی را تجربه می‌کند و در تازه‌ترین و عجیب‌ترین تصمیم مدیران این تیم تصمیم به هبه باشگاه به استانداری گرفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، عدم توجه از سوی مسوولان استانی و خصوصا بنگاه‌های اقتصادی باعث شده تا سه تیم ریشه‌دار استان گیلان شرایط بدی را طی سالیان اخیر تجربه کنند و در این بین داماش گیلان که در فصل گذشته موفق شده بود تا فینال جام حذفی هم صعود کند، اکنون در بدترین شرایط مالی روزگار را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

داماش گیلان؛ از مهدوی‌کیا و جهانبخش تا سقوط


داماش هرچند با توجه به تغییرات پیاپی نام طی این سال‌ها شناخته می‌شود اما در نهایت طی سالیان اخیر با نام داماش گیلان به محبوبیت بالایی در بین هواداران این استان دست یافته بود. آنها که روزگاری توانسته بودند حتی مهدی مهدوی کیا را در جمع این تیم ببینند و علیرضا جهانبخش را نیز به عنوان بازیکنی که فوتبال خود را از این تیم آغاز کرد و این روزها در لیگ برتر انگلیس کار را دنبال می‌کند به عنوان افتخاری از این تیم حساب می‌کنند، روزهای تلخی را در مسیر نابسمانی مالی دنبال می‌کنند.


در شرایطی که طی چند سال اخیر و بعد از واگذاری تیم از دادگستری به بخش خصوصی و در ادامه به اسماعیل حاجی‌پور انتقال یافت. حاجی‌پور که طی این سال‌ها از لیگ دسته دوم تا لیگ آزادگان و فینال جام حذفی، توانسته بود بدون اتکا به منابع مالی و اسپانسرینگ تیم هزینه‌های تیم را تامین کند، اکنون دچار مشکل بزرگی شده و در این فصل تنها موفق به پرداختی 5 درصدی به بازیکنان شده بود. موضوعی که اکنون باعث شده تیم باانگیزه داماش در نیم فصل اول که رتبه مناسبی در جدول داشت، اکنون شرایط نامشخصی را در ادامه رقابت‌ها دنبال کند.

 

 

 

 

هبه تلخ و در انتظار معجزه


در آخرین دقایق شب گذشته، خبری نگران کننده در گیلان به گوش هواداران این تیم رسید. مالکان و مدیران کنونی باشگاه طی نامه‌ای به فرمانداری و استانداری، از پایان کار خود در این باشگاه خبر داده و از هبه داماش به این نهادها خبر داده بودند. موضوعی که در روزهای سختی که بازیکنان و هواداران این تیم پشت سر می‌گذارند، شرایط را به سمت ناامیدی بزرگی پیش برده است. استانداری که چندی پیش با کمک شورای شهر و ... مبلغ 500میلیون به این باشگاه کمک کرده بودند، آیا اکنون قادر خواهند بود در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان فصل شرایط را به سمت سامان و بقا دنبال کنند؟

 

 

 

 

کادرفنی مستاصل؛ بازیکنان ناامید


پرداختی تنها 500 میلیونی به این باشگاه باعث شد تا باشگاه موفق شود 10 درصد دیگر از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. این در حالی بود که البته 13 بازیکن تیم نیز با مشکلاتی برای دریافتی مواجه شدند. اخراج 2 نفر از بازیکنان این تیم در دیدار مقابل خوشه طلایی و 9 نفره شدن آنها نیز از سوی کادرفنی به دلیل مشکلات روحی و عدم تمرکز بازیکنان عنوان شده است. مازیار ربیعی فر بازیکن سابق داماش که درابتدای فصل به عنوان مدیرفنی و در ادامه بعد از کناره گیری سیامک فراهانی به عنوان سرمربی کارش را در این تیم دنبال کرده، مدعی است بیشتر تمرکز کادرفنی روی این موضوع بوده تا در تمرینات شرایط روحی و روانی بازیکنانی که دریافتی نداشته‌اند را بهبود بخشند و فرصت زیادی برای کار فنی باقی نمی‌ماند. بازیکنان که دریافتی 500 میلیونی باشگاه می‌تواند 10 درصد از مطالبات آنها را پوشش دهد، از این موضوع که نهادهای دولتی و حمایتی استان توجهی به آنها ندارند، کاملا ناامید هستند و این اتفاق می‌تواند در روزهایی که سپیدرود و ملوان نیز در خطر سقوط قرار دارند، نشان دهنده ضعف بزرگ مدیریتی در این استان در بخش هیات فوتبال و توجه به این بخش تلقی شود. آیا بازیکنان داماش و کادرفنی این تیم قادر خواهند بود بدون توجه به این مسائل و بی‌توجهی‌ها شرایط فنی خود را برای بقا در لیگ برتر دنبال کنند یا اتفاق تلخ دیگری در انتظار آنها خواهد بود.

داماش گیلان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داماش گیلان دسته یک داماش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: فردا (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی به منظور اجرای هر چه باشکوه‌تر رژه این روز، محدودیت‌های ترافیکی در رشت اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در محدوده خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری عوامل پلیس راهور و انتظامی در قالب ۱۸ تیم خودرویی، ۱۰ گشت موتوری و مأموران پیاده در رشت اجرا می‌شود.

به گفته رئیس پلیس راهور گیلان، برای روان‌سازی ترافیک و انجام هر چه بهتر این مراسم محدودیت‌های ترافیکی در بلوار شهید احمدزاده از بوستان ملت تا حد فاصل میدان کودک اعمال می‌شود.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱ امشب آغاز می‌شود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در این خیابان‌ها از ابتدا تا پایان مراسم ممنوع است.

او با بیان اینکه پلیس با استفاده از جرثقیل وسایل نقلیه پارک شده در این مسیر‌ها را جابه جا می‌کند، گفت انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که خودرو‌های خود را معمولا در این مسیر‌ها پارک می‌کنند از محل دیگری استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در رشت
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت
  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • لیگ یک/ بدشانسی داماش برای فرار از منطقه سقوط
  • جدال بین صعود و سقوط
  • اسپوتنیک ۲ از مدار سقوط کرد
  • سهم هفت‌دقیقه‌ای جهانبخش از برد فاینورد برابر سیتارد
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • تماشای بازی فردای داماش گیلان رایگان است