Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر اهمیت موضوع عفاف و حجاب افزود: بنا نیست کار مقطعی، احساسی و پلیسی داشته باشیم بلکه می خواهیم کار شرعی ماندگار برای نسل بعد انجام دهیم.
وی اظهار داشت: این کار ربطی به دولت ها ندارد؛ دولتها با هر نگرش اجتماعی سیاسی که دارند این کار سامانه دولت ها را پایاتر می کند و دولتی موفق است که جامعه هدف او مردمی با بینش ها و نگرش های  درست و صحیح  منبعث از اسلام  باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امروز که جامعه غربی که دامنشان آلوده به شرایط کنونی شده معلول اندیشه حاکمان جامعه است و اگر حاکمان بخواهند مصون از انحرافات، لغزش ها و ریزش های اقتصادی باشند باید دارای مردمی بافرهنگ و ثبات قدم و بصیرت لازم باشند.
آیت الله فلاحتی بیان کرد: ورود پلیس به صورت قانونمند  کار مقطعی است؛  قرار نیست کاری به دور از عقلانیت ،تدبیر و بدون شریعت باشد مدیران باید ارائه نظریه بدهند ؛ در طول ۴۰ سال  نظریه از سوی مردم و دانشگاهیان ارائه شد اما در مقام اجرا ضعیف عمل شده است .
وی با تقدیر از انسجام کاری در خصوص مقابله با بحران کرونا در کشور گفت: اگر امروز در بخش اقتصادی ریزش داریم معلول بی توجهی به فرهنگ است ؛ فرهنگ ،نظارت،  توجه و هشدار است و اندیشمندان  از مسئولان مطالبه گر هستند؛ اگر به فرهنگ توجه می شد ریزش های اقتصادی بوجود نمی آمد .
آیت الله فلاحتی نظارت و گفتمان را لازمه کار فرهنگی دانست و گفت: انتقال تجارب یکی از موارد حائز اهمیت است و برخورد سلبی راه  آخر است راهکار اولیه و متوسطه نیست.
نماینده ولی فقیه در گیلان،  زمین خواری ها، کوه خواری ها را  از مصادیق نبود فرهنگ درست عنوان و  از رسانه ها درخواست کرد درباره مسائل فرهنگی حرف بزنند و در اختیار مسائل فرهنگی باشند .

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی فرهنگ عمومی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی فرهنگ عمومی گیلان شورای فرهنگ عمومی فرهنگ عمومی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی اطلاعیه‌ای زمان و مکان اجرای برنامه شب‌های قدر در اردبیل را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی اطلاعیه‌ای برنامه شب‌های قدر اردبیل را اعلام کرد؛ در این اطلاعیه آمده است:

«ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی، برنامه مراسم شب‌های قدر در محل مصلّی امام خمینی (ره) اردبیل به شرح زیر اعلام می‌شود:

اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱:۳۰، سخنرانی آیت‌الله سید حسن عاملی ۲۲:۳۰ و احیا شب‌های قدر توسط معظم له پس از سخنرانی آغاز خواهد شد، هم چنین تمهید مقدمات لازم برای انتقال مؤمنین عزیز توسط اتوبوس‌های شهرداری از ساعت ۲۰:۳۰ از محل میادین اصلی شهر انجام پذیرفته است.

لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی حضرت آیت الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.»

کد خبر 739802

دیگر خبرها

  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • خصوصی سازی فرهنگ، بخش قابل توجهی از استعدادها را نابود کرد
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  • نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد
  • عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان