Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@11:23:09 GMT

خروج کاوه رضایی از فهرست کلوب بروژ

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۷۱۸۵

صراط: فیلیپه کلمنت، سرمربی کلوب بروژ به سران این باشگاه اعلام کرده که به کاوه رضایی، لوئیس اوپندا و تیبالوت برای فصل آینده نیازی ندارد و آن‌ها باید به دنبال تیم جدیدی باشند. رضایی با تصمیم مدیران کلوب بروژ فروخته می‌شود، اما ۲ بازیکن دیگر به صورت قرضی راهی تیم‌های جدیدی خواهند شد.

به گزارش تسنیم، مهدی بیات، مدیرعامل باشگاه شارلوا درباره کاوه رضایی گفت: او امیدوار به متقاعد کردن سرمربی کلوب بروژ و یافتن شانس بازی دوباره در این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر کاوه موفق نشود و من پیامی از کلوب بروژ دریافت کنم با کمال میل آماده مذاکره با آن‌ها برای بازگشت رضایی هستم.

کاوه رضایی ۲ سال قبل از شارلوا با قرارداد ۵ میلیون یورویی به کلوب بروژ پیوست، اما پس از یک فصل به صورت قرضی دوباره به شارلوا بازگشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کاوه رضایی ورزش فوتبال صراط نیوز کاوه رضایی کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلتفرم، فیلم سینمایی «ورود خروج ممنوع» از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

فیلم «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال ۱۳۹۸ است که از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی آبادی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» پلتفرم، از ساعت ۲۰ روز ۹ فروردین عرضه می‌شود.

کد خبر 6063435 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست
  • خروج خودرو‌های مسافرتی از پایتخت
  • زیان ۱۰۰ میلیارد دلاری شرکت‌هایی که از روسیه خارج شدند
  • جابه‌جایی ۱۲۰هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان/آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر