Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@17:44:45 GMT

نخست‌وزیر لبنان: بازی دلار برخی، رو شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۷۲۱۷

نخست‌وزیر لبنان: بازی دلار برخی، رو شده است

نخست‌وزیر لبنان ضمن اعلام اینکه برخی طرف‌های داخلی و خارجی در راستای محاصره لبنانی‌ها کار می‌کنند، افزود، دولت در قبال رفتار خارج از عرف عده‌ای بسیار صبور بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حسان دیاب» نخست‌وزیر لبنان در آغاز جلسه امروز کابینه اعلام کرد، برخی طرف‌های داخلی و خارجی وجود دارند که در راستای محاصره لبنانی‌ها و وارد کردن آنها به نزاع‌های منطقه‌ای کار می‌کرده و کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، دیاب در ادامه گفت: «بازی دلار» رو شده است؛ از ما اصلاح می‌خواهند اما در مقابل از فساد حمایت می‌کنند و به مفسدان مصونیت می‌دهند و مانع از دستیابی ما به پرونده اموال به غارت رفته شده می‌شوند.

 وی ادامه داد: برای حفظ روابط و دوستی‌ها درباره برخی اقدامات خارج از عرف بین‌الملل بسیار سکوت کردیم اما این رفتارها تمام شیوه‌های معمول در روابط برادرانه و دیپلماتیک عبور کرده است.

دولت لبنان که با بدترین بحران اقتصادی خود از زمان پایان جنگ داخلی در این کشور روبه‌روست، در تلاش است با برخی طرح‌حای اقتصادی آن را حل کند.

این کشور هنوز نیز شاهد اعتراضات پراکنده مردمی در برخی روزهاست و اخیرا اظهارات «دوروتی شیا» سفیر آمریکا به سوژه جدید آن تبدیل شده است. 

شیا جمعه گذشته اظهارات تندی علیه حزب‌الله مطرح کرد و این باعث شد «محمد مازح» قاضی لبنانی حکم ممنوعیت وی با رسانه‌های لبنانی را امضا کند. 

گرچه این حکم منجر به استعفای اجباری مازح شد اما وی اعلام کرد، از اقدامی که انجام داده پیشیمان نیست زیرا به وظیفه خود عمل کرده است. 

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: لبنان فساد حسان دیاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال رسمی نخست وزیر پاکستان از رئیسی

سید ابراهیم رئیسی که برای سفر ۲ روزه به پاکستان سفر کرده است پیش ازظهر امروز دوشنبه از سوی شهباز شریف نخست‌وزیر این کشور در اسلام آباد مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • ببینید | نخست‌وزیر پاکستان به زبان فارسی به رئیسی خوش آمد گفت‌
  • مصمم به ارتقای روابط ایران و پاکستان هستیم/ افزایش سطح روابط تجاری به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول
  • عکس/ استقبال رسمی نخست وزیر پاکستان از رئیسی