Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با کاهش سرانه مصرف لبنیات در کشور دولت باید برای افزایش سرانه مصرف لبنیات در کشور برنامه ریزی کند. تاریخ انتشار: 15:35 - 12 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۰۹۵

خبرگزاری میزان - خانه ملت نوشت: ملک فاضلی به کاهش مصرف لبنیات در کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل کاهش سرانه مصرف لبنیات در کشور همواره موضوع بهبود تغذیه دانش‌آموزان و توزیع شیر در مدارس مطرح بوده، اما این فرآیند به دلیل افزایش قیمت لبنیات قطع شد چرا که بازدهی و فایده مورد انتظار در جهت رفع سوء تغذیه دانش آموزان را نسبت هزینه‌های صورت گرفته به همراه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم، با بیان اینکه دولت باید برای افزایش سرانه مصرف لبنیات در کشور برنامه ریزی کند، تصریح کرد: بنده در سال ۱۳۶۳ توزیع شیر در مدارس سراوان و سیستان و بلوچستان را که از محروم‌ترین مناطق کشور است، آغاز کردم، اما آنطور که انتظار می‌رفت به نسبت هزینه‌های صورت گرفته اثربخش نبود. بنابر این بهتر است برای رفع سوء تغذیه دانش آموزان و افزایش سرانه مصرف لبنیات راه‌های دیگری اندیشیده شود.

نماینده مردم شهرستان سراوان و مهرستان در مجلس یازدهم اظهار کرد: برای بهبود تغذیه دانش آموزان بهتر است در هزینه‌های تامین نوشت افزار به خانواده‌ها کمک کنیم تا مبلغ صرفه جویی شده توسط سرپرست خانوار صرف تغذیه مناسب فرزندش شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، اظهار کرد: توزیع شیر با وجود شیوع ویروس کرونا و احتمال انتقال آلودگی و همچنین احتمال فساد شیر در زمان انتقال از کارخانه یا در مدارس منطقی و به صرفه نیست.

بیشتر بخوانید: اجباری شدن استفاده از ماسک از ۱۵ تیرماه

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا لبنیات سرانه مصرف لبنیات در کشور افزایش سرانه مصرف لبنیات تغذیه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم گفت: روزانه سه میلیارد تومان برای رفت و روب شهر قم هزینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید اخوان امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر وظیفه نظارت، تدوین و اجرا را بر عهده دارد.

وی افزود: از هزینه‌های جاری شهرداری اعم از پرسنل و هزینه‌های اداری و تشکیلاتی، هزینه‌های ضروری در اولویت قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بودجه شهرداری قم در سال جاری، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بودجه شهرداری قم در نیازهای شهری و مباحث توسعه و عمران شهری جوابگو نیست، اما شاهد رشد مناسبی هستیم.

اخوان ادامه داد: همه تلاش مجموعه شورای اسلامی شهر بر این است تا دریافت عوارض با رشد معتدلی انجام شده و فشاری محتمل شهروندان نشود.

وی با بیان اینکه بخشی از بودجه نقدی و غیر نقدی است، تصریح کرد: از ۱۴ هزار ۲۰۰ میلیارد، ۲,۵۰۰ میلیارد تومان بودجه جاری شهرداری قم است که شامل حقوق و دستمزد کارکنان و پرسنل سازمان‌هایی چون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی توسط شهرداری قم تأمین می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم هزینه نگهداری شهر را ۱,۰۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت: روزانه ۳ میلیارد تومان هزینه رفت و روب سطح شهر فضای سبز است.

اخوان سرانه عمرانی برای هر نفر را ۱۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای امور عمرانی شهر صرف می‌شود.

کد خبر 747564

دیگر خبرها

  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی