Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت کار اعلام کرد: با توجه به مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، صاحبان ، شاغلان کسب و کارهایی که کد بیمه و کد کارگاهی ندارند، از سوی دولت حمایت می شوند. تاریخ انتشار: 15:36 - 12 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۱۲۳ خبرگزاری میزان -  براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی با بررسی‌های انجام شده، حدود ۳ میلیون نفر شاغل در ۱۴ رسته منتخب قرار دارند که مشمول حمایت‌های دولت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به منظور شناسایی این افراد با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه از جمله وزارت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت راه و شهرسازی و … هماهنگی لازم انجام شده است. بیشتر بخوانید: اسلامی: به مستاجران تسهیلات حمایتی پرداخت می شود بر همین اساس، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از شاغلان شناسایی و احراز هویت شده اند.

از صبح امروز پنج شنبه ۱۲ تیر، پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

متقاضیان مشمول می‌توانند از دوشنبه هفته آینده، ۱۶ تیر با مراجعه به سامانه کارا – برای تسهیلات کرونا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از تسهیلات و طرح‌های اجرا شده برای فرزندآوری جنبه تشویقی ندارد و هدف از قانون جوانی جمعیت رفع موانع فرزندآوری بوده است و سعی شده با اجرای طرح‌هایی از بروز این موانع جلوگیری کنیم.

امیرحسین بانکی‌پور فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص کفایت کردن تسهیلات فرزندآوری برای مادران اظهار کرد: بسیاری از تسهیلات و طرح‌های اجرا شده برای فرزندآوری جنبه تشویقی ندارد و هدف از قانون جوانی جمعیت رفع موانع فرزندآوری بوده است و سعی شده با اجرای طرح‌هایی از بروز این موانع جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به تسهیلات فرزندآوری افزود: مرخصی زایمان، پرداخت ۹۰ درصد هزینه درمان زوج‌های نابارور و درمان رایگان فرزندان تا پنج سالگی، اعطای وام ۴۰ میلیون برای فرزند اول تا وام ۲۰۰ میلیون برای فرزند پنجم از تمهیداتی است که برای تسهیل فرزندآوری در نظر گرفته شده است.

نماینده شهر اصفهان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دریافت خودرو بدون نوبت برای متولد شدن فرزند دوم از دیگر تسهیلات فرزندآوری است و تاکنون ۲۵۰ هزار خودرو به خانواده‌ها اعطا شده که تبادل قیمت آن با میانگین هزینه بازار حدود ۴۰۰ میلیون بوده است.

بانکی‌پور در خصوص دغدغه زنان باردار و شاغل برای دریافت مرخصی زایمان خاطرنشان کرد: طبق قانون کسی نمی‌تواند بانوان باردار یا مادرانی که در دوران شیردهی و دارای سه فرزند هستند را به علت دریافت مرخصی زایمان از کار تعدیل کند، همچنین در صورت بازگشت به کار، فرد باید در همان جایگاه قبلی مشغول به کار شود.

کد خبر 745656

دیگر خبرها

  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان | چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور