Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خالد مشعل، رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگویی انحصاری با همایش ایده عربی گفت، اسرائیل روزهایش به شماره افتاده و یکی از دلایل آن سیاست توسعه طلبی است که بار دیگر لحاظ کرده و این سیاست شکست خورده آن را متحمل شکست‌های متعددی خواهد کرد.

مشعل برنامه‌ای برای پاسخ به تصمیم الحاق ارائه کرده و گفته است: گام‌های سیاسی نظیر معامله قرن و انتقال سفارت به قدس همه مردود هستند، باید موضعی عملی گرفت آن‌هم از طریق مقابله مستقیم با دشمن صهیونیستی و درگیری با آن به لحاظ میدانی، سیاسی، مردمی و دیپلماتیک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سابق دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: در صورت توسعه اشغالگری در کرانه باختری رویارویی مستقیم افزایش خواهد یافت و قبل از کل این مسائل باید وحدت ملی فلسطینی به وجود بیاید و تشکیلات خودگردان این رویکرد را دنبال کند.

این مسؤول فلسطینی تاکید کرد: ما ملتی بزرگ داریم که شکست نخوردند و تسلیم نشدند، ما مقاومتی بزرگ داریم، افکار عمومی جهانی به نفع فلسطینی‌هاست زیرا سیاست‌های نتانیاهو و رئیس‌جمهوری آمریکا با محکومیت گسترده جهانی روبه‌رو شده است.

مشعل ادامه داد: ما می‌خواهیم خون اشغالگران را که به دنبال الحاق هستند، بریزیم، می‌خواهیم سربازان و شهرک‌نشینان را به وحشیت بیندازیم. این نبردی عادلانه و موفق است.

او درباره تلاش‌های گمراه‌کننده آمریکایی به ادعای مخالفت با طرح‌های الحاق هشدار داد و گفت، واشنگتن کسی است که پشت تمام این طرح‌ها قرار دارد.

مشعل تاکید کرد: تلاش‌هایی اسرائیلی برای کنار زدن اردن وجود دارند آنهم به واسطه تعویق طرح الحاق غور اردن اما این تنها یک فریب است زمان الحاق بسیار خطرناک است و نتانیاهو می‌ترسد هم‌پیمانش ترامپ در انتخابات رای نیاورد، او می‌ترسد اختلافاتش با بنی گانتس (رهبر حزب آبی - سفید) اوج بگیرد از این رو عجله می‌کند این طرح اجرایی شود.
 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: الحاق مقابله خالد مشعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران

به گزارش همشهری آنلاین، "اسحاق هرتزوگ" رییس رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای این رژیم درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، نسبت به تولید تسلیحات هسته‌ای توسط ایران هشدار داد.

خبرگزاری دپ‌آ آلمان گزارش داد که هرتزوگ در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد مدعی شد: مشخصا، بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات در جهان، تمایل ایران برای بمب است.

ادعای هرتزوگ در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی با وجود عضو نبودن در معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای(ان‌پی‌تی) بزرگ‌ترین زرادخانه اتمی در منطقه را دارد.
مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد و ماهیت برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

رییس رژیم صهیونیستی خواستار اقدام جهانی علیه ایران در این زمینه، در صورت نیاز شد.

او بدون اشاره به فعالیت تخریبی رژیم صهیونیستی توسط برخی ریزبالگردها در روزهای اخیر در ایران که مقامات ایران آن را بی‌اهمیت تلقی کرده و پدافند دفاع هوایی نیز با موفقیت توانست با آن مقابله کند، گفت که در "بازی شطرنج سیاست جهانی موضوع این است که مسئولانه و با خویشتن‌داری عمل کنیم."

رییس رژیم صهیونیستی که تا کنون، علنا درباره این اقدام در ایران اظهار نظر نکرده است، با اشاره به این موضوع گفت: فکر می‌کنم بهترین کار این است که برای همه نامعلوم باشد.

هرتزوگ با نادیده گرفتن نقش ثبات‌زدای رژیم صهیونیستی در امنیت و ثبات منطقه به واسطه دهه‌ها اشغالگری، مدعی شد که ایران بی‌وقفه علیه تمدن غرب فعالیت می‌کند و به دنبال نفوذ بیشتر در خاورمیانه است و وحشت و نفرت را به سراسر جهان می‌پراکند.

او از اروپا خواست که به آنچه "تهدید واقعی علیه ثبات در جهان" و ناشی از ایران است توجه کند.

هرتزوگ در اظهاراتی ضدایرانی گفت که باید با ائتلاف ناتو با این کشور مقابله کرد.

کد خبر 846221 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • سفر به گورستان باستانی خالد نبی (عکس)
  • تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران