Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:03:30 GMT

ورزشکاران را در سرزمین خود ماندگار کنیم

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۷۳۵۶

ورزشکاران را در سرزمین خود ماندگار کنیم

مریم بخشی روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: امروز کشورهای خارجی تلاش در جذب ورزشکاران شاخص کشور دارند  و باید تلاش شود از این ورزشکاران حمایت شود.
وی تاکید کرد: آنچه امروز دارای اهمیت ویژه است حمایت از ورزشکاران و ایجاد انگیزه برای آنان است چرا که نخستین موضوعی که از سوی آنان برای ترک کشور مطرح می شود حمایت نشدن و حتی دریغ از یک تجلیل ساده از آنان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امروز تبیین و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب یکی از موضوعات حائز اهمیت این اداره کل است افزود: توجه به وضعیت ورزشکاران شاخص از سوی متولیان ارشد استان موجب ایجاد انگیزه در آنان خواهد شد و می بایست تلاش کرد شرایطی فراهم شود تا جوانان ورزشکار در کشور خودشان ماندگار شوند و برای مردم سرزمین خودشان افتخار آفرین باشند .

توجه به فرهنگ عفاف و حجاب باید از ادارات شروع شود


فرمانده انتظامی گیلان نیز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه در حوزه امنیت اجتماعی اقدامات خوبی در استان انجام شده است گفت: در بحث عفاف و حجاب ،نیروی انتظامی باید آخرین رده ورود در این حوزه باشد اما متاسفانه این موضوع در جامعه وارونه شده است.
سردار عزیزالله ملکی با بیان اینکه همه متولیان فرهنگی می بایست در توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ورود کنند افزود : اجرای طرح ناظر، طرح مثمری بود که بازخورد بسیار مثبتی در کشور داشت.
وی با انتقاد از منفعل بودن برخی مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به موضوع عفاف و حجاب گفت : اگر خواهان ارتقاء وضعیت عفاف و حجاب در استان هستیم باید این اصلاح از ادارات استان آغاز شود.

مجوزهای موسیقی زنده محدود و با نظارت انجام می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این نشست ضمن قدردانی از تعامل نیروی انتظامی گفت : مجوزهای این اداره کل در بخش موسیقی زنده محدود و با نظارت کامل انجام می شود.
فیروز فاضلی با بیان اینکه بهتر است برخوردهای سلبی صورت نگیرد افزود: مجوزهای این اجراها یک ماهه و برای ۱۴ سفره خانه سنتی در استان صادر شده و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف ،این مجوزها تمدید نمی شود.
وی تاکید کرد: کسب هرگونه موفقیت در سایه تعامل امکان پذیر است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت ورزش و جوانان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت ورزش و جوانان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت ورزش و جوانان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در میدان فلسطین در حمایت از عفاف و حجاب

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • (تصاویر) پیاده‌روی مردمی حمایت از عفاف و حجاب
  • تجمع در میدان فلسطین در حمایت از عفاف و حجاب
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • حجاب؛ سنگر اول جنگ نرم
  • جزییات جشنواره عکس نیکوکاری تشریح شد
  • آیا به بی‌ حجابی باید پاسخ فرهنگی داد ؟
  • فراخوانی برای انسان دوستی عکاسانه