Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از وضعیت گرانی مسکن در لرستان گفت:خرم آباد از نظر نرخ مسکن علی رغم عدم امکانات یکی از گران ترین شهرهای کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد مهرداد ویسکرمی ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با توجه به ابنکه قرارگاه خاتم در بحث سازندگی و خدمت فعالیت می کند نه در آمد اظهار داشت: باید تعبیری اندیشیده شود که در استان لرستان فعالیت قرارگاه همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث پروژه های کلان استان باید تصمیمی گرفته  شود که در سطح استان بسیاری از مشکلات را با تهاتر حل کنیم و قرارگاه از استان نرود چرا که با این وضعیت اقتصادی و عدم ثبات اقتصاد حاکم بر  کشور کمتر کسی حاضر است سرمایه گذاری کند در همین راستا اگر بتوانیم در کل استان بحث تهاتر را مطرح کنیم بسیاری از مشکلات حل  و بدهی های سرمایه گذاران پرداخت می‌شود.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس عنوان کرد: با توجه به تجربه های موفق قرارگاه خاتم در کارها نباید اجازه بدهیم از استان بروند و اگر بروند بسیاری از پروژها مانند بیمارستان، راه آهن و آزاد راه تعطیل می‌شوند.

ابلاغ مصوبه افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال 99گزارش| اجاره نشینی در همسایگی 41 هزار مسکن خالی؛ سرپناه مردم در تصاحب دلالان + تصاویر

وی با اشاره به پروژه های راهسازی در حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی بیان کرد: جاده ازنا – سپید دشت قتلگاهی شده است که نیازمند توجه است، جاده شاهیوند با 15 هزار نفر جمعیت و همچنین ورودی های شهرستان خرم آباد زیبنده این شهر نیستند باید مورد توجه قرار بگیرند.

ویسکرمی گفت: بسیاری از جادههای روستایی  استان مربوط به دهه 60 هستند که هنوز یک لودر نرفته تیغ بزند که بسیار جای تاسف دارد با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی این وضعیت را دارند و همچنین دهکده گردشگری سلامت داریم که یک ظرفیت توریستی است ولی اداره راه 500 متر  را تا کنکن نتوانسته اجرا کند به این دلیل که می گویند یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و این پول را نداریم  که امیدواریم این یک میلیارد را به عنوان پول تو جیبی به آنها بدهید که بتوانند این پروژه را تکمیل کنند.

وی در رابطه  تصریح کرد: پل حیات الغیب، پل زمزم، پل فلزی شاهیوند، پل در مره، شوراب، پاکدست و دالان و همچنین جاده ویسیان به معمولان بسیار ناامن است که نیازمند اعتبار هستند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت گرانی مسکن در خرم آباد خاطر نشان کرد:  وضعیت مسکن مردم در شهرستان خرم آباد بسیار ناجور است و علی رغم نداشتن امکانات یکی از گران ترین شهرهای کشور است و همچنین وضعیت پرواز های استان لرستان مطلوب نیست.

وی ضمن انتقاد از وضعیت مسکن در شهرستان خرم آباد گفت: خرم آباد از نظر نرخ مسکن علی رغم نداشتن امکانات یکی از گران ترین شهرهای کشور است.

انتهای پیام/645/ ت

R41450/P/S6,72/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرم آباد و دوره چگنی علی رغم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نادریان زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزار و ۱۰۰ واحد در دست احداث، طرح مسکن شهری است که دو ساله تحویل می‌شود و ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد نیز طرح نهضت ملی مسکن است که ۲ هزار و ۷۶۵ واحد آن خرداد سال آینده واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه این واحدها به صورت بنیاد ساخت و گروه ساخت در حال احداث است، مشارکت مردم و پرداخت به موقع آورده را در اتمام طرح‌ها بسیار مؤثر عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به تنوع فعالیت‌های این اداره کل یکی از این اقدامات را واگذاری زمین در روستاها و مقاوم سازی مسکن روستایی عنوان کرد.

نادریان زاده افزود: عملکرد اداره کل در دو سال و نیم گذشته سه برابر افزایش یافته است به طوری که از ۴۵ هزار واحد مسکونی روستایی موجود در استان نیمی از آنها بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد یکی دیگر از اقدامات را جبران خسارت سیلاب سال گذشته اعلام کرد و افزود: با توجه به مسئولیت در قبال جبران خسارت وارده به واحدها شامل تخریب کامل یا نیمه تخریب در سیلاب سال گذشته در استان، ۶ هزار و ۵۰۰ فقره جبران خسارت با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان انجام شده است.

وی همچنین عملکرد حوزه صدور سند مالکیت زمین را تشریح کرد و افزود: استان با توجه به افزایش ۲۳۰ درصدی در صدور سند مالکیت زمین حائز رتبه اول کشور شد.

کد خبر 6079869

دیگر خبرها

  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت طرح آبرسانی به شهرهای دهدشت ، سوق ، لنده و چرام از سد کوثر
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • علیرضا رضایی: اخذ مالیات باعث گران شدن ورزش می‌شود
  • شاخص کیفی ۱۲ شهر بر مدار پاکی/ هوای شهر زاهدان در وضعیت خطرناک قرار گرفت