Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از رها سازی 21 پرنده ارزشمند شکاری در آسمان منطقه شکار ممنوع کلیلاق همزمان با میلاد امام هشتم به دست محیط بانان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی اظهار داشت : 13 بهله جوجه دلیجه، 2 بهله سارگپه، 2 بهله شاه بوف و 4 جغد کوچک با تأئید دامپزشک و اطمینان از توانایی ادامه حیات در طبیعت به آسمان زیستگاه اصلی خود برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول افزود: این پرندگان که عمدتاً در روزهای نخستین تولد،در فصل بهار از لانه هایشان پائین افتاده بودند و یا دچار آسیب شده و توان پرواز از آنان سلب شده بود از سوی طبیعت دوستان به ادارات حفاظت محیط زیست تحویل شده و مدتی تا رشد لازم و توان پرواز با نظارت دامپزشک و متخصصان نظارت بر حیات وحش استان با تاکید بر حفظ خصیصه زیستن در محیط طبیعی نگهداری شده بودند که امروز به دست جمعی از محیطبانان درآستانه ولادت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) و روز ملی محیطبان به طبیعت برگشتند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه در سراسر استان آمار همکاری طبیعت دوستان در تحویل پرندگان و حیات وحش مصدوم به حفاظت محیط زیست رشدی مطلوب داشته و گواهی بر اثربخشی فرهنگسازی و آموزش دراین زمینه است .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص خطر بروز آتش سوزی در طبیعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حمزه عشوری مدیرکل حفاظت محیط گیلان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی وزش باد گرم و کاهش رطوب هوا، مسافران و مردم استان تا حد امکان از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی، مراتع و عرصه‌های طبیعی خودداری کنند و در صورت روشن کردن آتش، هنگام ترک محل از خاموش بودن آن مطمئن شوند.

مدیر کل حفاظت محیط گیلان افزود: متاسفانه هر سال، با وزش باد گرم و سهل انگاری برخی افراد، شاهد ایجاد حریق در برخی مناطق جنگلی و مراتع هستیم که گاهی این حوادث خسارات جبران ناپذیری بر جای می‌گذارد.

وی از مردم خواست در صورت بروز هر مشکلی در محیط زیست و یا وقوع آتش سوزی، مورد را به سامانه تلفنی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • هشدار حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص خطر بروز آتش سوزی در طبیعت
  • بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان