Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی، با اشاره به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا وضعیت بیشتر شهرهای لرستان قرمز است، گفت: عدم برگزاری مراسم عروسی و عزا برای حفظ سلامت جامعه ضروری بوده و مردم باید همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»، امروز(12تیر) در همایش آغاز به کار مرکز همیاری آموزش، اشتغال و درمان بیماران صعب العلاج ایران که در بروجرد برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیاری از شهرهای لرستان به علت شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز هستند، اظهار داشت: رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمعات لازمه مقابله با ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: مردم با همکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی باید روند رسیدن به پیک بیماری را کند کنند و تا حد امکان از حضور در تجمعات جلوگیری نمایند.

 

وی با تأکید بر ضرورت عدم برگزاری مراسم عزاداری و جشن های عروسی، ادامه داد: عدم برگزاری این مراسمات از سوی خانواده ها برای حفظ سلامتی مردم و جامعه ضروری است که باید فرهنگ سازی شود.

 

ثمینی در ادامه با اشاره به بالا بودن هزینه های درمانی بیماران خاص، بیان کرد: نمایندگان لایحه های حمایتی را پیگیری نمایند تا حمایت از این بیماران در مسیری قانونمند دنبال شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان داشت: دولت و خیرین حوزه سلامت نیز ظرفیت مناسب برای رفع بخشی از مشکلات بیماران خاص هستند که باید به این مسأله توجه داشته باشند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه هرگونه آموزش در زمینه پیشگیری نوعی سرمایه گذاری است، گفت: در حوزه درمان و پیشگیری از بیماری ها باید فرهنگ سازی و آموزش های لازم ارائه شود.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همکاری مردم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۴۰ هزار نفر در رشته علوم آزمایشگاهی فعال هستند. این رشته در ایام کرونا در صف اول مواجهه با ویروس کرونا بود و در سایر مواقع نیز از جمله رشته‌هایی است که در ارتباط مستقیم با عوامل عفونی و ویروسی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آقای یار محمدی از جمله افرادی که ۳۲ سال در این رشته کار کرده و همکارانی داشته که در حین کار به علت آلودگی با نمونه ویروسی به هپاتیت مبتلا شده است. آقای یار محمدی در این باره گفت: متاسفانه برخی همکاران ما در این رشته بعلت مواجهه با نمونه‌های ویروسی به ایدز و هپاتیت آلوده شدند و برخی جانشان را از دست دادند. البته پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هنوز مصوبه هیات وزیران در سال ۹۵ در خصوص اعمال سختی کار برای رشته آزمایشگاه اجرایی نشده است. محسنی بند پی گفت: باید این مصوبه در بخش خصوصی همچون بخش دولتی شامل حال شاغلین رشته آزمایشگاه شود و رفتار دوگانه‌ای نباید در این دو بخش وجود داشته باشد. از دیگر مشکلات این رشته محدودیت‌هایی است که برای اداامه تحصیل فارغ التحصیلان آن وجود دارد. موضوعی که سال هاست وزارت بهداشت در حال پیگیری آن است حسین درگاهی در این باره گفت: کمیته‌های تخصصی در حال بررسی این موضوع هستند و در صورت نیاز سنجی برای این رشته اجرا میشود. خبر خوب اینکه روز گذشته شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرد ۳۰ فروردین در تقویم کشور به نام روز آزمایشگاه ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان
  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح