Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@20:40:15 GMT

تجلیل از مهاجم سابق تیم ملی در بازی دوستانه

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۷۳۷۵

تجلیل از مهاجم سابق تیم ملی در بازی دوستانه

با برگزاری یک دیدار دوستانه، از کریم باوی مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران که این روزها با بیماری سرطان مبارزه می‌کند، تجلیل خواهد شد.

به گزارش مشرق، اصغر حسین‌آبادی سرمربی پیشکسوتان فوتبال فردیس در ارتباط با میزبانی از بزرگان فوتبال گفت: به منظور تجلیل از بازی‌های ارزشمند سال‌های نه چندان دور کریم باوی در تیم‌های باشگاهی و تیم ملی فوتبال ایران دو تیم اصحاب رسانه و پیشکسوتان فردیس در چارچوب بازی‌ دوستانه و خیرخواهانه به دیدار یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بدانید:

عکس/پرواز رونالدویی یک پرسپولیسی در دهه‌۶۰

وی افزود: در این بازی تیم اصحاب رسانه را بهنام ابوالقاسم‌پور، مهدی امیرآبادی، اسماعیل حلالی، علی انصاریان، محمد نصرتی، ناصر محمدخانی، سیروس دین‌محمدی، علیرضا اکبرپور، پایان رافت، حمید استیلی، علی چینی، حمید هدایتی، رضا جباری، علی‌اصغر مدیر روستا، محمد مومنی، فراز فاطمی، محمد حسین میثاقی، محمد سیانکی، محمدرضا احمدی، محمود نجف‌زاده، پژمان نجات‌پور، مجید علی‌بابایی، حامد امینی، محسن جعفری و مهدی خانمحمدی به سرمربیگری حسین شمس همراهی خواهند کرد.

حسین‌آبادی گفت: تیم اصحاب رسانه با نام یاران کریم باوی و تیم فوتبال پیشکسوتان فردیس با نام زنده یاد بابک معصومی کاپیتان اسبق فوتسال کشور حضور خواهند داشت که هر دو این بازیکنان، فوتبال حرفه‌ای خود را از زمین‌های ورزشی شهرستان فردیس شروع کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پیشکسوتان فردیس عنوان کرد: از شهرستان فردیس بازیکنان فوتبال بنامی همچون علی کریمی، جواد نکونام، کریم باوی و زنده یاد بابک معصومی در عرصه فوتبال کشور و جهان خوب درخشیدند و تمام سعی ما این است ضمن حفظ این افتخار با تجلیل از بزرگان فوتبال فرهنگ احترام و قدردانی از پیشکسوتان را زنده نگه داریم تا جوانان این شهر با الگو گرفتن از منش و رفتار این عزیزان، در آینده راه آنان را طی کنند.

بازی دو تیم روز جمعه 13 تیرماه 1399 ساعت 18 در شهرستان فردیس انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فوتبال کریم باوی تجلیل پیشکسوت تیم ملی ایران پرسپولیس بازی دوستانه دیدار دوستانه کریم باوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین

رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین به دلیل فساد گسترده ورزشی به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش مشرق، دادگاه چین روز سه شنبه اعلام کرد که چن ژیوآن رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین را به اتهام دریافت رشوه و سایر جرایم مالی به حبس ابد محکوم کرده است.

بر اساس اعلام رسانه های چینی، این رئیس فدراسیون، بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۳، از موقعیت‌های خود در فدراسیون و سایر ارگان‌ها استفاده کرد تا «به‌طور غیرقانونی» مبالغی از افراد دیگر به مبلغ ۸۱.۰۳ میلیون یوان (۱۱ میلیون دلار) دریافت کند.

وی در ماه ژانویه به دریافت رشوه ۱۱ میلیون دلاری اعتراف کرده است.

تاکنون علاوه بر رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین، ده‌ها بازیکن نیز مورد بازجویی قرار گرفتند.

دادگاه چین در حکم خود نوشت که او به فوتبال چین «خسارتی هنگفت» وارد کرده است.

برخی دیگر از مسئولانی که در دوران ریاست «چن» در فدراسیون حضور داشتند بین ۸ تا ۱۴ سال زندان محکوم شده اند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل
  • بازی‌های مهم امروز و جدول پخش زنده آن‌ها
  • در انتظار برد تکراری