Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نظر دوایت یورک، اگر منچستریونایتد می خواهد «تیم» شود، باید کالیدو کولیبالی را جذب کند.

طرفداری - دوایت یورک، مهاجم اسبق باشگاه منچستریونایتد باور دارد خرید کالیدو کولیبالی بهترین راهکار برای پوشاندن نقاط ضعف خط دفاعی شیاطین سرخ و ایجاد یک زوج مناسب با هری مگوایر است. به گزارش سایت گل، یورک در مصاحبه با Stadium Astro، گفته است:

بدون شک کولیبالی کسی است که همه به دنبال جذبش هستند و اگر منچستریونایتد می خواهد مثل همیشه خرید بزرگی انجام بدهد، باید کولیبالی را بخرد چون از پس هزینه اش هم برمی آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم او برای زوج شدن در کنار هری مگوایر ایده آل است چون با او، منچستریونایتد واقعا به تیم درست و حسابی تبدیل می شود. با امثال پوگبا و فرناندز، در کنار سه مهاجم و یک هافبک توپ نگه دار، این تیم عالی خواهد شد. به نظرم کار کالیدو کولیبالی در سری آ تمام شده و همه الان او را می خواهند. چرا منچستریونایتد سراغش نرود؟

بیشتر بخوانید    

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کالیدو کولیبالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی | مخالفت‌ها با قهرمانی استقلال کم کم علنی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، سیدحسین حسینی دوباره به کمیته انضباطی احضار شده و حالا شاید با یک جلسه محرومیت مواجه شود. این اتفاق باعث شد تا علی پورحیدری پسر منصور پورحیدری علیه کمیته انضباطی موضع بگیرد.

پور حیدری به خبرورزشی گفت: در این شرایط سخت، صدرنشینی استقلال کار بسیار دشواری بوده که جواد نکونام و شاگردانش موفق به انجام آن شده‌اند. امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند و بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم اما نظرم رقیب اصلی استقلال در هفته‌های باقیمانده حاشیه‌هایی است که برای این تیم به وجود می‌آورند! همین ماجرای حسین حسینی را ببینید و خودتان قضاوت کنید. کاپیتان استقلال کار خاصی انجام نداد و مصاحبه‌اش هم از نظر من اصلاً بد نبود. او جریمه خودش را پذیرفت و قبول کرد که آن را می‌پردازد. مگر این بنده خدا فحش داده بود که اینطور با او برخورد کردند؟ حسینی را به جای تشویق، تنبیه کردند! کاپیتان استقلال گفت فدای سر آن هوادار، خب حرف بدی هم نزد ولی بابت این مسئله باید دوباره جواب پس بدهد! به نظرم حالا دیگر کم کم مشخص می‌شود که ادعای برخی بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود را باید جدی گرفت. حالا مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است. به خاطر مصاحبه‌ای که به نظر من هیچ ایرادی هم نداشت، دارند کاپیتان ما را محروم می‌کنند و معتقدم باشگاه باید واکنش سفت و سختی نشان بدهد. حتی جریمه ۳۰۰ میلیونی برای حسینی هم اشتباه بود چه برسد به اینکه دوباره او را احضار کنند.

کد خبر 846222 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی؛ به جای تنبیه باید حسینی را تشویق کنید!
  • پسر منصور پورحیدری: حسینی باید تشویق می شد، نه تنبیه؛ مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی | مخالفت‌ها با قهرمانی استقلال کم کم علنی می‌شود