Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@21:29:06 GMT

دیاباته امشب به تهران بر می‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۷۵۱۳

مدیرعامل استقلال در خصوص طلبکار‌های بین المللی باشگاه استقلال یعنی آندره آ استراماچونی و لئوناردو پادوانی که در چند روز اخیر گفته شده این دو نفر قرار است تمام غرامت و طلب خود را از باشگاه دریافت کنند، تاکید کرد: آقای پادوانی همچنان در مرحله شکایت از دادگاه CAS و آقای استراماچونی نیز از طریق فیفا پیگیر مطالبات خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز رای این دو پرونده نیامده و ما نیز دفاعیات خود را در این رابطه ارسال کرده‌ایم و باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

به گزارش تابناک ورزشی، سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بازگشت شیخ دیاباته به تهران که قرار بود دیروز (چهارشنبه) به تهران بازگردد گفت: شیخ دیاباته یک ورزشکار حرفه‌ای است و به قرارداد خود پایبند است. متاسفانه در پرواز برگشت این بازیکن مشکل و وقفه‌ای پیش آمد که تقصیر او نبود. با وجود این شرایط، دیاباته امشب (پنج‌شنبه) به تهران بازمی‌گردد.

سعادتمند پاسخ به این سوال که شکایت‌های صورت گرفته از طرف کارگزار قبلی باشگاه و امیرحسین فتحی به کجا رسیده است را به زمانی دیگر موکول کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سند همکاری 25 ساله ایران و چین دیاباته استقلال استراماچونی تابناک ورزشی سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!

به گزارش ورزش سه عثمان دمبله بعد از شش فصل حضور در بارسلونا که غالبا با مصدومیت و بیرون ماندن از فهرست تیم همراه بود در تابستان سال گذشته راهی پاری سن ژرمن شد.

دمبله در حالی به پاریس رفت که فصل قبل از آن نیز بحث تمدید نکردنش با بارسا مطرح بود  بعضا در مقاطعی که بحث تمدید نکردنش با بارسا پیش کشیده می شد مورد غضب هواداران بلوگرانا قرار می گرفت.

دمبله که با قیمتی گزاف از بوروسیا دورتموند به بارسا پیوست در فصول نخست حضورش در جمع آبی و اناری ها غالبا مصدوم بود  اما فصل قبل در ترکیب این تیم نمایشی متفاوت و تاثیرگذار ارائه داد و یکی از ارکان قهرمانی مقتدرانه تیمش در لالیگا بود.

دمبله بعد از پایان مدت قراردادش با بارسا حاضر به تمدید نشد و به پاریس رفت و در هفته های ابتدایی فصل روزهای خوشی را در این تیم سپری نمی کرد اما کم کم شرایط برای او بهتر شد و عجیب اینکه تا اینجای فصل هیچ مصدومیتی سراغ این بازیکن نیامده تا شرایطی کاملا متفاوت از بارسا داشته باشد.

این وینگر ملی پوش پی اس جی در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس با اینکه نمایش فوق العاده ای ارائه نداد اما زننده یکی از گل های تمش بود اما آنچه باعث شد دوباره مورد عتاب  هواداران بارسا قرار بگیرد شادی گل او بعد از باز کردن دروازه تیم سابقش بود.

دمبله بعد از فتح دروازه بارسا با یک شوت سهمگین از زوایه بسته به گونه ای شادی کرد که انگار هیچ وقت بازیکن بارسا نبوده و هین مساله باعث شد تا از همان شب هواداران بارسا علیه او موضع گرفته و در صفحات مجازی اعلام کنند در بازی برگشت جهنمی سوزان برای او به وجود می آورند و همان کاری که لوئیس فیگو بعد از بازگشت به نوکمپ انجام دادند را علیه او تکرار خواهند کرد.

با این حساب قرار است امشب  و در بازی برگشت بارسا-  پاری سن ژرمن دمبله سخت ترین شب زندگی خود را تجربه کند و احتمالا هر بار که توپ زیر پای او بیافتد بیش از چهل هزار هوادار حاضر در ورزشگاه مونتجوئیک در اعتراض به او سوت خواهند زد.الته بعید است این اعتراض ها تنها محدود به سوت و اعتراض باشد و همان طور که روز قبل از بازی در زمان ورود به هتل پاری سن ژرمن دمبله از سوی برخی هواداران بارسا ناسزا شنید امشب با حجمی گسترده تر با ناسزاهای هواداران تیم سابقش مواجه خواهد شد.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که ژاوی  سرمربی بارسلونا در نشست خبری  قبل از بازی امشب با اشاره به جدایی دمبله از او تعریف و تمجید کرد و بدون اینک تصمیم او را زیر سوال ببرد گفت همیشه این بازیکن را دوست داشته و با آغوش باز از او استقبال خواهد کرد.

با این وجود به نظر می رسد ژاوی تنها هوادار دمبله در بازی امشب خواهد بود و قرار است یک دیگ خروشان علیه این وینگر فرانسوی به جوش و خروش بیافتد.

هواداران بارسا حدود بیست سال قبل در زمان بازگشت لوئیس فیگو به نوکمپ بعد از انتقال جنجالی به رئال مادرید با کله خوک سراغش رفتند و برای او جهنمی ساختند که هنوز دیدن تصاویرش عجیب به نظر می رسد.هر چند کیفیت فنی امروز دمبله با فیگو ستاره آن روزهای فوتبال جهان قابل مقایسه نیست اما احتمالا شرایط برای این ستاره فرانسوی نیز بسیار دشوار خواهد شد با این تفاوت که دمبله خوش شانس است که  برعکس فضای وحشتناک نوکمپ تعداد تماشاگران کمتر از نصف خواهد بود  ودر ورزشگاه المپیک مونتجوئیک فاصله سکوها با نقطه کرنر و زمن آنقدر هست که اشیایی مثل فندک ، میوه و ... به او برخورد نکند .

دیگر خبرها

  • زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه، امشب + فیلم
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • مومنی و کاظمی قاضیان دیدارهای سرخابی‌ها
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شد
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ پرسپولیس به مومنی رسید، استقلال به کاظمی!
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!