Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از افزایش ۴۸درصدی کشفیات موادمخدر در ۳ماه نخست سال جاری در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ تن کشفیات موادمخدر داشته‌ایم که ۷۸درصد آن در منطقه شرق و مابقی در عمق خاک کشور بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۳ ماه نخست سال ۹۹ اقدامات خوبی در حوزه مقابله با موادمخدر از آن سوی مرزها تا عمق خاک کشور انجام شده است که می‌توان یک نمونه آن را کشف یک محموله بزرگ ۳ تن و ۳۳۱ کیلوگرمی موادمخدر در غرب استان تهران نام برد که از منطقه شرق کشور رصد شده و با توجه به تاکتیک‌های به کار گرفته شده برای دستگیری اعضای باند این عملیات در محور شهریار رباط کریم و با اقتدار کامل اجرا و منجر به کشف و دستگیری ۲ سوداگر مرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به برآوردها در 3 ماهه اول سال جاری بیش از ۳۰۰تن کشفیات موادمخدر داشته‌ایم که ۷۸درصد آن در منطقه شرق کشور و مابقی در عمق خاک کشور بوده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به افزایش ۴۸درصدی کشفیات موادمخدر در ۳ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: ملت‌ها و کشورهای غربی و اروپایی باید قدردان زحمات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران باشند. سردار رضایی با اشاره به تقدیم ۳۸۰۰ شهید در راه مبارزه با موادمخدر از سوی ناجا، گفت: پس از حضور ۲۰ساله غربی‌ها در کشوری مانند افغانستان که به گفته خودشان در آن زمان ۲۰۰تن موادمخدر تولید و حمل می‌شده این مقدار در حال حاضر به بیش از ۹هزار تن رسیده است.

سردار رضایی با اشاره به کارگیری تجهیزات روز دنیا در کشور از جمله پهپادها، کوادکوپترها و سگ‌های موادیاب توسط نیروی انتظامی برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و اشرار، عنوان کرد: در مرزهای کشور بیش از یک میلیارد دلار برای جلوگیری و پیشگیری از هرگونه تعرض هزینه شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سازمان‌های بین المللی می‌گویند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رتبه نخست در بحث مبارزه با موادمخدر را دارد، ابراز کرد: مقابله و مبارزه با موادمخدر علی الخصوص در مرزهای شرقی کشور از اولویت‌های کلان ناجا است.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی استان تهران کشف سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا کشفیات موادمخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد