Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و مهندسی سازمان ملی مسکن و زمین وزارت مسکن و شهرسازی گفت: طرح اقدام ملی مسکن یکی از برنامه‌های مهم وزارت است که در دستور کار قرار دارد و احداث 400 هزار مسکن در سال جاری و سال آینده در کشور به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدمهدی بلوردی در سفر به سیرجان و بازدید از طرح‌های در حال احداث طرح اقدام ملی مسکن عنوان کرد: طرح اقدام ملی مسکن یکی از برنامه‌های مهم وزارت است که در دستور کار قرار دارد و احداث 400 هزار  مسکن در سال جاری و سال آینده در کشور به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و مهندسی سازمان ملی مسکن و زمین وزارت مسکن و شهرسازی افزود : این طرح عملکرد مناسبی داشت و خوب درخشید و استان کرمان در واگذاری زمین مورد نیاز طرح، رتبه اول کشور را به دست آورد و از 400 هزار واحد احداثی در کشور 15 هزار و 500 واحد در استان کرمان در حال ساخت است که 3 هزار واحد هم در شهرستان سیرجان در حال ساخت و تکمیل هستند.

وی تصریح کرد:  امروز هم در بازدید و بررسی روند اجرای طرح در سیرجان که فازهای مراحل نهایی را طی می‌کنند تا در آینده از طریق ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شوند، منابع مورد نیاز تامین شد و کسری بودجه لازم هم در اولویت قرار گرفت تا این واحدها آماده بهره‌برداری شوند.

 بلوردی خاطرنشان کرد: کرمان عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن را به عنوان نخستین استان کشور آغاز کرده و در سال جاری هم نخستین پروژه ملی مسکن در این استان افتتاح می‌شود و ساختار گردش کار به صورت جامع و الکترونیکی در حوزه زمین و مسکن خوب اجرا شده است.

به گزارش فارس، در این بازدید که مدیرکل مسکن و شهرسازی استان هم حضور داشت، زیرساخت‌های لازم احداث واحدهای مسکن در طرح ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/80015/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن مسکن معاون وزارت مسکن و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد

استاندار مازندران با اشاره به ورود جدی دولت سیزدهم برای اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن روستایی به ویژه مسکن روستایی و محرومین از ساخت ۱۱۰۰۰ واحد مسکن روستایی و شهری در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _در مراسم افتتاح نمادین ۲۰۰۰ واحد مسکونی روستایی به‌صورت وبیناری در ساری، بخش قابل توجهی از خدمات دولت در روستاها را از سوی بنیاد مسکن بیان و اظهار کرد: مسکن و طرح هادی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن باید به‌عنوان یک نهاد انقلابی الگویی برای فرایند مدیریتی استان شود، افزود: مدیران این مجموعه باید به‌دنبال تحول باشند و حل مسائل مردم با رویکرد جهادی مهم‌ترین دغدغه استان باید باشد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در دستگاه‌های اجرایی باید با روحیه عمل‌گرایی و جهادی برای حل مشکلات مردم کار شود چرا که مردم مظهر اقتدار کشور ما هستند، بیان داشت: تحول در همه عرصه‌ها باید دیده شود به ویژه در بخش روستاها باید به گونه‌ای ایجاد شود که توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

حسینی‌پور از جدیت دولت سیزدهم برای اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن روستایی به ویژه مسکن روستایی و محرومین خبر داد و گفت: به روستاییان مازندران توصیه می‌شود تا اقامتگاه بوم‌گردی بسازند و برای ساخت آن بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد و بسیج سازندگی بیشترین نقش داشته باشند.

وی با اعلام اینکه روستاها باید به سمت ایجاد فرصت‌های گردشگری و بوم گردی بروند، عنوان کرد: امروز به صورت نمادین ۲۰۰۰ واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت مازندران افتتاح و تحویل متقاضیان شده است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم ۱۱۰۰۰ واحد مسکن توسط بنیاد مسکن در مازندران احداث شد.

کد خبر 744917

دیگر خبرها

  • احداث بیش از ۲۲ هزار مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • ۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • آینده درخشان کشور درگرو نقش‌آفرینی جوانان است
  • دوران مظلوم‌کشی و بزن دررو به پایان رسیده است
  • مساعدت بیش از ۲ میلیارد تومانی برای مددجویان نکا
  • انعقادقرارداد تسهیلاتی ۳۳۵ هزار و ۳۷۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در بانک مسکن در راستای قانون جهش تولید مسکن در کشور با مشارکت مردم تا پایان سال ۱۴۰۲
  • دورنمای تأمین‌اجتماعی با استمرار رویکرد تحولی در دولت سیزدهم؛ امیدبخش و مثبت است
  • هدف‌گذاری برای تحویل بخشی از واحدهای مسکن مهر