Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از رشد قابل توجه سرانه ورزشی استان خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، کیومرث پورایراندوست درخصوص آخرین وضعیت ورزش استان گفت: سرانه ورزشی استان با افتتاح ۵۹ مکان ورزشی از ۰.۴۲۹۲ به ۰.۵۲۳ رسیده است که رشدی ۲۱ درصدی را داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۷ مجموعه و مکان ورزشی نیز در سال ۹۹ درصورت تامین اعتبار قابل افتتاح دارند که از مهم ترین آنها خانه والیبال ارومیه و سالن تیراندازی مهاباد است ضمن اینکه ۵۹ پروژه ورزشی نیز در استان در حال احداث است

وی درخصوص وضعیت سمن‌ها نیز اظهارکرد: تعداد سمن‌ها ، از ۵ سمن در سال ۹۲ به ۱۰۰ سمن رسیده و ۳۰۰ سمن دیگر نیز در حال طی مراحل مجوزگیری هستند ضمن اینکه یکصد سمن از ۱۱ شهرستان استان در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: ورزشکاران استان در مسابقات مختلف از لحاظ کسب مدال پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند بطوریکه از ۶۹ مدال در مسابقات جهانی، بین‌المللی و آسیایی در سال ۹۲، در سال گذشته ۲۱۲ مدال کسب کردند ضمن اینکه تعداد مدال‌های کشوری ورزشکاران استان با رشدی بیش از ۲ برابر، ۱۲۲۲ مدال در سال گذشته کسب کردند.

پورایراندوست افزود: تعداد ورزشکاران بیمه شده استان نیز از رقمی کمتر از ۸۵۰۰۰ در سال ۹۲ به ۹۸۳۵۹ ورزشکار رسید.

وی درخصوص ورزشکاران ملی پوش نیز گفت: در سال گذشته ۱۳۵ ورزشکار به تیم‌های ملی دعوت شد.

وی در خصوص دوره های مربیگری و داوری نیز گفت: در سال ۹۲ بیش از ۵۷  دوره مربیگری و داوری برگزار شد که در سال گذشته این آمار به ۷۳ دوره رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تعداد خانه های ورزش روستایی تجهیز شده امروز به ۲۰۰ مورد رسیده و تا پایان امسال برنامه داریم این تعداد را به ۳۵۰ برسانیم.

پورایراندوست گفت: طی ۷ سال مشارکت مردان و زنان در ورزش‌های همگانی بترتیب از ۱۸ و ۱۷ به ۲۴ و ۲۳ درصد رسیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزش سمن دولت تدبیر و امید سرانه ورزشی سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی آذربایجان غربی سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان ورزش و جوانان آذربایجان غربی ورزش و جوانان آذربایجان غربی سال گذشته سال ۹۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم