Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت مایکروسافت در حال معرفی جدیدترین مدل طراحی منوی صفحه برای ویندوز ۱۰ است. این ابرقدرت دنیای فناوری ابتدا اوایل سال جاری اطلاعاتی را درباره اقدامات این چنینی خود مطرح کرد و حالا امروز به مرحله آزمایش قابلیت‌های جدید خود رسیده است.

شرکت مایکروسافت به تازگی در وبلاگ رسمی خود نوشت: "ما در حال به‌روزرسانی منوی صفحه ویندوز ۱۰ هستیم که شامل طراحی جذاب‌تر و کاهش رنگ‌های شدید بر پشت برنامه‌های مختلف می‌شود".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تغییر رنگ پس‌زمینه برنامه‌ها و ساده کردن رابط کاربری می‌توان امیدوار بود که کاربران ویندوز حالا می‌توانند ارتباط راحت‌تری را با ویندوز ۱۰ برقرار کنند و حس بهتری داشته باشند.

این تغییر کوچکی است، اما به کاربران کمک می‌کند تا گیج نشوند و بین برنامه‌های مختلف گیر نکنند. در کنار به‌روزرسانی منوی صفحه، تغییرات جدیدی به کلید میانبر Alt - Tab اضافه خواهد شد. بر اساس اطلاعات شرکت این ویژگی دیگر تمامی صفحات Microsoft Edge را به کاربر نشان خواهد داد و دیگر تنها محدود به نمونه‌های فعال نخواهد بود.


گفتنی است؛ از آن‌جایی که این قابلیت می‌تواند برای کاربران قدیمی ویندوز کمی گیج کننده باشد، شرکت مایکروسافت امکان غیرفعال‌سازی این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار داده تا در صورت تمایل آن را تغییر دهند. پشتیبانی از قابلیت Alt - Tab از اوایل توسعه ویندوز ۱۰ و زمانی که مایکروسافت تمایل داشت برای تمامی برنامه‌های خود یک صفحه اضافی باز کند وجود داشت، اما حالا این شرکت تصمیم گرفته تا قابلیت جدید خود را به صورت پیش فرض بر روی برنامه‌ها اجرا کند.

بروزرسانی برای کاربران Xbox Live
احتمال می‌رود به‌روزرسانی جدید واکنش بسیاری از سوی کاربران به خود ببیند چرا که افراد زیادی در انتظار سریع‌تر شدن سرویس جابه‌جایی میان صفحات در ویندوز بودند. شرکت مایکروسافت همچنین در نظر دارد تغییرات جدید خود را به برنامه Xbox برای کاربران سرویس Xbox Live اضافه کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده قابلیت‌های جدید برای این اشخاص بیشتر افراد تازه وارد و یا آن دسته که به تازگی قصد ثبت نام دارند را پوشش می‌دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مایکروسافت ویندوز 10 پارسی خبر کاربران شرکت مایکروسافت ویندوز ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید

 

به گزارش تابناک و به نقل از زومیت، واتس‌اپ قرار است میزبان چند ویژگی کاربردی جدید شود. یکی از این ویژگی‌های جدید به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌ها را از طریق شبکهٔ محلی به اشتراک بگذارند و قابلیت مهم دیگر، امکان اضافه کردن یادداشت به مخاطبین خواهد بود.

پیش‌تر اطلاعاتی دربارهٔ به اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق شبکهٔ محلی منتشر شده بود و اسکرین‌شات‌های جدیدی که از صفحهٔ نصب اپلیکیشن واتس‌اپ منتشر شده، نشان می‌دهند که کاربران برای فعال کردن این قابلیت نیاز به چه مجوزهایی دارند.

 
تصاویر منتشرشده از نسخهٔ بتای ۲٫۲۴٫۹٫۲۲ در سیستم‌عامل اندروید نشان می‌دهند که واتس‌اپ در حال ایجاد روش جدیدی برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و سایر فایل‌ها با کاربرانی است که در فاصلهٔ نزدیک قرار دارند. در این روش نیازی به شبکهٔ موبایل و اینترنت نخواهد بود.

با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید

برای استفاده از قابلیت جدید، کاربران باید مجوز را به واتس‌اپ بدهند و هر وقت بخواهند، می‌توانند این مجوزها را لغو کنند. اشتراک‌گذاری فایل‌ها مانند پیام‌های واتس‌اپ بر پایهٔ سیستم رمزنگاری سرتاسری (End-to-End Encryption) است و شماره‌های تلفن در طول فرایند به‌اشتراک‌گذاری پنهان می‌مانند.

یادداشت اختصاصی
واتس‌اپ هم‌چنین قصد دارد قابلیتی ایجاد کند که به کمک آن، کاربران بتوانند یادداشت‌هایی را به مخاطبین خود اضافه کنند. نسخهٔ بتای واتس‌اپ یادداشت‌ها را در صفحهٔ مخاطبین فعال می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات مفیدی را در مورد مخاطب اضافه کنند.

یادداشت‌ها تنها برای کاربری که آن‌ها را نوشته است، قابل‌مشاهده است و برای مخاطب نمایش داده نمی‌شوند. قابلیت یادداشت‌ها تنها برای اپلیکیشن موبایلی واتس‌اپ نخواهد بود و در دسترس کاربران نسخهٔ وب نیز قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های جدید واتس‌اپ فعلاً در نسخهٔ بتا قرار دارند و هنوز مشخص نیست که آیا وارد نسخهٔ پایدار خواهند شد یا نه؛ بااین‌حال اگر قابلیت‌ها از نظر کاربران مفید باشند، احتمال این وجود دارد که در به‌روزرسانی‌های جدید در دسترس کاربران قرار گیرند.

 

دیگر خبرها

  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده