Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حبیب‌الله بابایی به عنوان رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی این پژوهشگاه منصوب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام نجف لکزایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام حبیب‌الله بابایی را به عنوان رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی این پژوهشگاه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آورده است:

نظر به مراتب فضل، دانش، توان‌مندی و پیشینه موفق علمی و مدیریتی، به موجب این حکم  به مدت دو سال به عنوان «رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی» منصوب می‌شوید. امید است با عنایات الهی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله‌تعالی فرجه الشریف)  در عمل به شرح ‌وظایف موفق باشید.

شایسته است پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی با بهره‌گیری از پیشینه درخشان خود، ظرفیت‌ها و استعدادهای بالفعل حوزوی و دانشگاهی و با هم‌فکری چهره‌های علمی توان‌مند و خوش‌فکر به صورت فعال در جهت انجام وظایف محوله و به ‌ویژه رویکرد جدید پژوهشگاه در زمینه مساله‌محوری و پاسخ‌گویی به مسایل اساسی نظام اسلامی نقش‌آفرینی کرده و تدابیر مناسبی اتخاذ نماید. ضمن ارج نهادن به تلاش‌های مدیران، اعضای هیأت علمی، محققان و کارشناسان محترم پژوهشکده، از همه آنان انتظار می‌رود با همکاری، همفکری و همدلی، در اعتلای اهداف، مأموریت‌ها و برنامه‌های پژوهشی پژوهشکده تلاش خود را مبذول دارند.

تلاش‌های بی‌وقفه اما نافرجام مأمون در دشمنی با امام رضا(ع)حجت‌الاسلام عالی در گفتگو با تسنیم: ارتباط زمینه‌سازی ظهور توسط ایرانی‌ها با هجرت امام رضا(ع) به این سرزمین/ چرا امام رضا(ع) برای بچه‌دار شدن مأمون دعا کرد؟

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اهل بیت علیهم السلام بیشتر بخوانید... تلاش‌های بی‌وقفه اما نافرجام مأمون در دشمنی با امام رضا(ع)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل بیت علیهم السلام اهل بیت علیهم السلام حجت الاسلام امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کوتاه مدت جریان شناسی با موضوع «جریان‌های دین‌گریز ایران» به همت پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌شود.

این دوره با حضور حجت الاسلام مصطفی اسکندری برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان در این دوره گواهی دریافت خواهند کرد.

زمان برگزاری این دوره طی ۱۲ جلسه در روزهای چهارشنبه شش هفته متوالی برگزار می‌شود.

محل برگزاری قم، بلوار ۱۵ خرداد، نبش کوچه ۴، پژوهشگاه مطالعات تقریبی است.

کد خبر 6087246 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد