Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکیبا وقوفی عضو تیم ملی قایقرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمرینات انفرادی خود در دریاچه آزادی اظهار کرد: حدود دو هفته است که زیر نظر مستقیم مربی تیم  ملی روئینگ بانوان در دریاچه آزادی تمرینات خود را انجام می‌دهم. در طول هفته، دو تا سه نوبت بر روی آب پارو می‌زنم، ولی سعی می‌کنم بیشتر در خانه تمرین کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون دستگاه شبیه سازی که فدراسیون قایقرانی به صورت امانت در اختیار من قرار داده و می‌توانم در خانه از آن استفاده کنم و آمادگی جسمانی خود را می توانم حفظ کنم.

او افزود: حدود یک هفته است تمریناتمان پرفشار‌تر شده است. برای اینکه آماگی جسمانی ما برای تمرین بر آب مانند روال قبل شود، سعی می‌کنم دو تا سه روز در هفته را به دریاچه آزادی برای قایقرانی بروم. تقریبا  سه ماه به دلیل تعطیلی اردوها بر روی آب پارو نزدم و بعد از این مدت بر روی آب قرار گرفتن کمی سخت بود و هنوز عادت به تمرین‌های روی آب نکرده بودم. البته خدا را شکر افت آنچنانی نداشتم، با تمرین‌هایی که مربی تیم در اختیار من و دیگر هم تیمی‌ها گذاشته بود توانسته ام سطح آمادگی و عملکرد خود را حفظ کنم.

عضو تیم ملی روئینگ گفت: تا وقتی که خودمان بخواهیم و با دستگاه ارگومتر در خانه تمرین داشته باشیم، می‌توانیم سطح آمادگی مان را حفظ کنیم. البته هیچ چیزی جایگزین پارو زدن برای قایقرانان نمی‌شود، ولی سطح آمادگی بدنی را با ارگو نیز می‌توانیم حفظ کنیم.

وقوفی ادامه داد: هر زمان که به اردو‌ها برگردیم تقریبا مدتی طول می‌کشد تا بتوانیم بدنمان را با تمرینات آبی وفق دهیم. از آن روزی که اردو‌ها تعطیل شد و به خانه بازگشتم مرتب با مربی در ارتباط هستم و هر روز، دو تا سه نوبت تمرین انجام می‌دهم و طبق برنامه‌ای که مربی تیم ارائه می‌دهد نتایج تمرینات خود را روزانه برای او ارسال می‌کنم. مربی هر روز عملکرد من و دیگر اعضای تیم را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید 

ملایی: برای تمرینات قایقرانی به دریاچه آزادی می‌روم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی اخبار ورزشی دریاچه آزادی روی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جهت دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، ظهر امروز پیگیری شد.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان در دو نیمه زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او به‌وجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز پرسپولیس الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، بانوان ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 846460 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت