Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی در چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در محل مصلی بیت المقدس اراک، اظهار کرد: بر اساس هدف گزاری های انجام شده در طول سه مرحله گذشته رزمایش کمک مومنانه بیش از ۱۲۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد که این مهم نشان از انسجام و وحدت همه جانبه مسئولین و دستگاه‌های استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مرحله چهارم این رزمایش توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته هدف گزاری شده که امیدواریم بیش از این رقم انجام شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز با همت بسیجیان و گروه‌های جهادی سپاه ناحیه اراک و مشارکت شورای شهر و شهرداری اراک شاهد توزیع ۴ هزار بسته معیشتی هستیم.

سردارکریمی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه برگرفته از سیره و مکتب اهل بیت (ع) است، تاکید کرد: نشان دادن این رزمایش با هدف ترویج و تقویت فرهنگ غنی اهل بیت (ع) انجام می‌شود.

وی افزود: این رزمایش در مقابل وضعیت نابسامان غربیان از جمله استکبار جهانی است که هنوز هم در این وضعیت دست از سر مسلمین بر نمی‌دارند تا به آن‌ها نشان دهیم ملت ایران علیرغم سختی‌هایی که در کشور وجود دارد، فرهنگ کمک به یکدیگر را فراموش نکرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: اگر کاری برای مردم انجام می‌شود جزو وظایف دینی محسوب می‌شود.
کریمی تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه عزت و کرامت ملت ایران را به رخ دنیا کشاند و فرهنگ ایرانی اسلامی را علاوه بر اینکه به خوبی نشان داد توانست الگویی بسیار مؤثر برای سایر کشورها باشد.

به گفته وی امروز عده‌ای غافل در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه به جوانان ایرانی آموزش آشوب و اغتشاش کف خیابان می‌دهند تا نا امنی را در جامعه ایجاد کنند اما به نتیجه‌ای نخواهند رسید چراکه ملت ایران در طول این چهل سال نشان داده‌اند از بصیرترین و صبورترین ملت‌ها هستند و با وحدت و انسجام بین مردم و تمامی دستگاه‌ها به کوری چشم دشمنان از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

کد خبر 4964296

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن کریمی سپاه روح الله استان مرکزی مواسات ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد بیرجند استانداری سمنان دهه کرامت ایلام مواد مخدر مجلس شورای اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی رزمایش کمک مومنانه هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود

تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله‌ یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، امروز (چهارشنبه، ۵ ثور) ساعت ۱۱:۳۰ ظهر به وقت تهران (۱۲:۳۰ به وقت کابل) مقابل تاجیکستان صف‌ آرایی می‌کند. 

در مرحله‌ یک چهارم نهایی، بازی‌های ایران-قرقیزستان، تایلند-عراق و ویتنام-ازبکستان نیز امروز برگزار می‌شود.

افغا‌نستان در مرحله‌ گروهی، سه بر یک به ایران باخت، سه‌برسه با کویت مساوی کرد و سه بر دو در مقابل بحرین پیروز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی