Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@01:08:50 GMT

اخذ «تعهدنامه کرونایی» از دانشجویان در ترم جدید

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۸۰۶۰

مدیر کل مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران گفت: در صورتی که در ترم جدید دانشجویان در دانشگاه حضور یابند، از آن ها تعهدنامه کرونایی مبنی بر رعایت برخی ضوابط اخذ خواهد شد.

به گزارش مهر، یوسف مقدس با اشاره به اینکه یک فرم الکترونیکی برای ثبت اطلاعات مبتلایان و بهبودیافتگان کرونا در دانشگاه تهران در نظر گرفته ایم، اظهار کرد: براساس اطلاعاتی که کارمندان و هیات علمی دانشگاه در این فرم ثبت کرده اند، ۱۶ نفر به کرونا مبتلا شده اند که البته پیش بینی ما عددی بیش از اینهاست؛ چرا که فکر می کنیم همه افراد اطلاعات خود را در این سامانه ثبت نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران ادامه داد: از میان آماری که در فرم الکترونیکی دانشگاه ثبت شده، ۱۳ نفر جزو کارمندان دانشگاه و ۲ نفر هیات علمی بوده اند.

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته برای این افراد بسته های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی، دستکش، ماسک تهیه و توزیع شد، افزود: قصد داریم در فراخوان جدیدی که به زودی منتشر می شود، اطلاعات بیشتری در خصوص مبتلایان به این ویروس در دانشگاه به دست آوریم. مرکز بهداشت همچنین پیگیری های درمانی و تشخیصی را از همکاران در دستور کار خود دارد.

مقدس همچنین از برنامه این مرکز برای ارزیابی سلامت دانشجویان در ترم جدید تحصیلی خبر داد و گفت: در صورت حضور دانشجویان در دانشگاه، از آن ها تعهدنامه ای اخذ خواهد شد؛ در این تعهدنامه تاکید شده که دانشجو باید یک سری ضوابط اعم از حفظ فاصله گذاری احجتماعی، شست و شوی مرتب دست ها، زدن در ماسک در اماکن عمومی و عدم مصرف دخانیات را رعایت کند.

مدیر کل مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران بیان کرد: دانشجویان متعهد می شوند که در صورت هرگونه علائم سرماخوردگی به مرکز بهداشت دانشگاه مراجعه کنند و از سوی دیگر مسئولان خوابگاه و نگهبانی ها در صورت مشاهده علائم در دانشجویان، باید آن ها را به مرکز بهداشت هدایت کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سند همکاری 25 ساله ایران و چین اخذ دانشجویان ترم جدید سیروس گرجستانی قانون سزار سقوط ایرباس ایران دهه کرامت سند همکاری 25 ساله ایران و چین دانشگاه تهران مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد