Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «عادل الرکابی»، وزیر کار و امور اجتماعی عراق امروز -پنج‌شنبه- در گفت‌و‌گو با روزنامه الصباح اعلام کرد: «شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان که باعث کاهش قیمت جهانی نفت شد، تاثیر منفی بر افزایش میزان فقر در کشور داشته و نرخ فقر از ۲۲ درصد به ۳۴ درصد رسیده که همین امر موجب بروز بحران‌های اقتصادی و بهداشتی در عراق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

الرکابی در ادامه افزود: «ما برای عبور از بحران از طریق همکاری با طرف‌های مختلف بین‌المللی به منظور دست‌یابی به راهکارهای سریع برای افزایش میانگین نرخ فقر و بیکاری تلاش کرده و همچنین وزارتخانه اقداماتی را از طریق توزیع کمک هزینه در بین شهروندان کم‌درآمد که به دنبال اعمال تدابیر پیشگیرانه ویروس کرونا زیان دیده‌اند، اجرا می‌کند.»

وی توضیح داد که عراق از طریق هماهنگی با بانک جهانی و سازمان بین‌المللی کار برای اجرای برنامه عراق در راستای عبور از بحران مالی فعلی چون تامین اعتبار وام ، آموزش و توانبخشی و تکمیل پروژه اضطراری مناطق آزاد شده تلاش می‌کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !

به گزارش پارس نیوز ، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ماده ۱۵ لایحه نرخ تاکسی ۱۴۰۳ گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها به سامانه ۱۳۷ پلاس گزارش دهند.

وی در ادامه افزود: بهتر است شهروندان عزیز برای حصول نتیجه موردنظر و همچنین سهولت کار، پرداخت‌ها را الکترونیکی انجام دهند و با اسکن QR کد روی شیشه تاکسی‌ها و اطلاع از نرخ کرایه‌ها، از طریق اپلیکیشن شهرزاد، کرایه را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه امسال میانگین افزایش نرخ کرایه‌ها ۴۵ درصد است. این رقم در سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به سال ۱۴۰۱ همین مقدار افزایش داشت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی در خصوص روند نوسازی‌ها هم گفت: امسال هم تسهیلات نوسازی ناوگان شرایط مناسبی دارد و درصدد افزایش سقف تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید هستیم تا تاکسیرانان کارمزد پایین‌تر و اقساط با زمان بیشتر داشته باشند و خیال‌شان از جایگزینی راحت باشد. همچنین برقی‌سازی ناوگان هم در دست اقدام است و به‌زودی فراخوان‌هایش اعلام خواهد شد.

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • تضعیف تلاش‌های مقابله با بحران آب‌وهوایی با تولید پلاستیک
  • تایید عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان عراق | واکنش فوری عراق به وقوع انفجارهای شدید در این کشور
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه