Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:58:38 GMT

شب ولادت امام‌رضا(ع) با ویژه‌برنامه شبکه الکوثر

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۸۰۹۸

شب ولادت امام‌رضا(ع) با ویژه‌برنامه شبکه الکوثر

ویژه برنامه‌ تلویزیونی «انیس‌النفوس» ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران همزمان با شب ولادت امام رضا(ع) روی آنتن می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) ویژه برنامه‌ تلویزیونی با عنوان «انیس‌النفوس» پنجشنبه دوازدهم تیر ساعت 19:30 به وقت تهران تا اولین ساعات روز جمعه بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه برنامه 330 دقیقه‌ای شامل اجرای زنده خوانندگان عرب‌زبان، مداحی، شعرخوانی توسط مهدی زائری و سعید سیاحی، حضور کارشناسانی در استودیوی برنامه و به صورت اسکایپی از کشورهای لبنان، آلمان و آمریکا، کلیپ، پخش گزارش‌هایی از شهر مشهد و حرم مطهر رضوی (ع) ، وله ، موسیقی و پخش نظرات مخاطبان و بینندگان در خلال برنامه خواهد بود. 

«انیس النفوس» با اجرای مصطفی رجاء و مصطفی غافلی و تهیه کنندگی مشترک میلاد یزدانی و جواد ابوالقاسم پور محصول گروه اجتماعی شبکه الکوثر است.

انیمیشن "داستان سامرا" به شبکه کودک رسید/ آخر هفته تلویزیون با "ابلیس" و "پاستاریونی"اخبار رادیو و تلویزیون|نمایش "عملیات بی‌نقص" برای اولین‌بار/ جایزه رادیو تهران در روز ولادت امام رضا(ع) + تیزر

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امام رضا (ع) معاونت برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون بیشتر بخوانید... "سلام آقا" از رادیو زیارت پخش می شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام رضا ع معاونت برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون امام رضا ع معاونت برون مرزی رسانه ملی تلویزیون ولادت امام رضا ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوینده پیشکسوت به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد

مسعود اسکویی گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت که چند روز پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان لاله بستری بود به بخش عمومی منتقل شد.

به نقل از معاونت صدا، مهدی آذرمکان قائم مقام معاونت صدا بعد از انتقال مسعود اسکویی در بخش عمومی به عیادت این گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت رفت و جویای احوال او شد.

وی با آرزوی صحت و سلامتی برای این پیشکسوت رادیو در گفتگو با پزشکان معالج اسکویی در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

همچنین کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و نیز مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند.

بیش از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی به تلویزیون و رادیو می‌گذرد.

خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناسند. در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، صحنه‌های مسابقات ورزشی را خیالپردازی می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بررسی رویدادهای شبکه های رادیویی
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان
  • ببینید | برنامه ویژه شبکه یک هم‌زمان با شروع حملات ایران علیه اسرائیل
  • گوینده پیشکسوت به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد
  • سریال‌های تلویزیون بین دو تا سه میلیون بازدید دارند
  • پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش
  • بیماری مسعود اسکویی، مرد «صدای خاص» چیست؟
  • محفل، حلقه مفقوده‌ای در میان برنامه‌های تلویزیون/ جای برنامه‌ قرآنی فقط در شبکه قرآن نیست!
  • رادیو فرهنگ در گذر زمان در برنامه «سرزمین من»
  • مهمانی عروسک‌های زنده