Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@20:40:13 GMT

کرونا طی ۲۴ ساعت جان ۸ کرمانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۸۱۰۵

کرونا طی ۲۴ ساعت جان ۸ کرمانی را گرفت

مهدی شفیعی بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴۳ مورد قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی گفت: از این تعداد ۱۲۰ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۳ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۵۱ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، چهار نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴۵ نفر از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای اپیدمی تاکنون هزار و ۸۴۳ مورد است.

وی تعداد موارد جدید بستری طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان را ۷۰ نفر ذکر و تصریح کرد: این افراد شامل ۳۹ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، پنج مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲۰ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و شش مورد حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

شفیعی ادامه داد: تعداد فوتی‌های قطعی ابتلاء به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته هشت نفر شامل پنج نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دو نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدای اپیدمی تا کنون در کرمان ۱۷۱ نفر است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان مبتلایان به کرونا پارسی خبر نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مورد حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین