Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان افسانه ای یوونتوس در آستانه ثبت رکوردی تاریخی در سری آ ایتالیا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه توتو اسپورت تورین خبر داد جان لوئیجی بوفون، دروازه بان یوونتوس در بازی شنبه آینده در دربی تورین مقابل تورینو به دنبال قرار گرفتن در ترکیب بانوی پیر است تا رکوردی تاریخی در سری آ به نامش ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صورت حضور در بازی یوونتوس با تورینو به رکورد 648 بازی در تاریخ سری آ می رسد و رکورد پائولو مالدینی، اسطوره میلان را می شکند. مالدینی پیش از این با 647 بازی رکورددار بیشترین حضور در تاریخ سری آ بود.

بیانکونری هفته گذشته قرارداد گلر 40 ساله خود را برای فصل هم تمدید کرد تا سنگربان اسطوره ای ایتالیایی ها به رکوردشکنی های خود ادامه دهد. بوفون از سال 1995 عضو باشگاه یوونتوس است. او در این مدت 25 ساله تنها یک فصل برای پاری سن ژرمن بازی کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رکورد سری آ بوفون یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از quotidiano؛  دروازه بان بولونیا در بازی مقابل ااس رم عملکرد قابل قبولی داشت و در مقابل حملات تیم رم بازی قابل قبولی ارائه کرد، او در مقابل ضربه سردار آزمون دوبار ایستادگی کرد، اما مهاجم ایرانی بالاخره مقاومت او را شکست.   تیم رم با گل سردار آزمون اختلاف را کم کرد، اما گل سوم بولونیا کار رم را تمام کرد. سردار آزمون در بازی مقابل بولونیا در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و در دقیقه ۵۶ گل رم را وارد دروازه تیم بولونیا کرد.   این بازی در نهایت ۳ بر ۱ به سود تیم فوتبال بولونیا به پایان رسید و تیم رم با ۵۵ امتیاز در ره پنجم قرار دارد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • بالاخره لورکوزن باخت! ببخشید بازهم نباخت!
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو