Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@07:51:47 GMT

عقیله صالح به مسکو می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۸۱۶۱

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، منابع آگاه از سفر «عقیله صالح»، رئیس پارلمان طبرق (در شرق لیبی) به مسکو برای گفت‌وگو با مقام‌های روسیه خبر داده‌اند. 

مشاور صالح در این رابطه در گفت‌وگو با روسیا الیوم گفت: «این سفر سه هدف دیپلماتیک، اقتصادی و نظامی دارد.»

وی گفت که این سفر با دعوت رسمی مقام‌های روس صورت گرفته است و بررسی نقشه پیش رو برای لیبی و بررسی قدم‌های بعدی برای اجرایی کردن نتایج نشست برلین و همچنین طرح ابتکار قاهره از جمله اهداف آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شماری از منابه آگاه گزارش داده‌اند که بررسی تحرکات ترکیه در لیبی نیز از دیگر محورهای این سفر است. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیبی طبرق عقیله صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیوان میرزا صالح تبریزی» در سوره‌مهر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دیوان میرزا صالح تبریزی» شاعر عصر صفویه با تصحیح لطفعلی برقی در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید. این کتاب مجموعه‌ای از اشعار میرزا صالح تبریزی یکی از شاعران کمتر شناخته شده عصر صفوی در قرن یازدهم است که در دوران خود عهده‌دار منصب شیخ الاسلامی شهر تبریز بوده است.

صالح تبریزی شخصیتی علمی و فقهی بوده که به بیشتر به سبک هندی شعر می‌سروده است.«دیوان میرزا صالح تبریزی» که به تصحیح پژوهشگر جوان کشورمان «لطفعلی برقی» انجام شده، شامل اشعار فارسی و ترکی تبریزی است که بر اساس تک نسخه موجود دیوان این شاعر در کتابخانه مجلس شورای اسلامی انجام گرفته است.

اشعار این دیوان بیشتر در زمره غزل، غزل‌واره و مفرد، ترکیب، ترجیع بند و مثنوی جای می‌گیرند. کتاب از سه بخش «حیات میرزا صالح تبریزی»، «اشعار میرزا صالح تبریزی» و ««افزوده‌ها» تشکیل شده است. در صفحات پایانی کتاب، نویسنده واژه‌نامه و کتابنامه را نیز برای مخاطبان قرار داده است.

«دیوان میرزا صالح تبریزی» در 135 صفحه با شمارگان 300 نسخه و با قیمت 125 هزار تومان در بازار نشر در دسترس علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • آغاز مبارزه با ملخ مراکشی در گیلان
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» روانه بازار نشر شد
  • ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان شخم زده شد
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» در سوره‌مهر منتشر شد
  • گل صالح احمد به ایران در جام ملت‌ های فوتسال آسیا (ایران 1-2 بحرین)