Web Analytics Made Easy - Statcounter

لباس جدید مرسدس مثل خودروی این تیم، مشکی است.

طرفداری - چیزی تا شروع اولین گرندپری فصل 2020 فرمول یک نمانده است و تیم های فرمول یک خود را آماده رقابت در اتریش می کنند.

به گزارش وب سایت رسمی فرمول یک، تیم مرسدس از لباس جدید خود رونمایی کرد که برخلاف فصول گذشته، این لباس مشکی رنگ است. مرسدس چند روز پیش از طرح جدید خودرو خود برای مسابقات 2020 هم رونمایی کرده بود که ماشین جدید آن ها نیز مشکی است و دلیل آن مقابله و مبارزه با نژادپرستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوییس همیلتون و والتری بوتاسطرح جدید خودرو مرسدس برای فصل 2020بیشتر بخوانید:

گرند پری های فرمول یک آذربایجان، سنگاپور و ژاپن در سال 2020 برگزار نخواهند شد

تقویم اصلاح شده فصل 2020 فرمول یک منتشر شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وقتی مرسدس بهتر از این نمی‌شود!

در بخش پیشرانه جی تی ۶۳ اس ئی پرفورمنس از تپنده ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است.

به گزارش عصر ایران، این مطلب به طور خاص طرفداران مرسدس بنز را مخاطب خود قرار می‌دهد! زیرا با یکی از عالی‌ترین نمونه‌های این اشراف زاده آلمانی سر و کار داریم. مرسدس- آ ام گ جی تی ۶۳ اس ئی پرفورمنس دو درب کوپه که پرچمدار جدید خانواده جی تی محسوب می‌شود.

در بخش پیشرانه جی تی ۶۳ اس ئی پرفورمنس از تپنده ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است. بخش احتراقی پیشرانه به تنهائی ۶۰۳ اسب بخار خروجی دارد و مجموع خروجی ساختار پلاگین هیبرید ۸۰۵ اسب بخار محاسبه شده است. گشتاور نیز عدد عالی ۱۰۴۷ نیوتن متر را نشان می‌دهد.

شاخص صفر تا ۹۶ کیلومتر طی ۲.۷ ثانیه به ثبت رسیده که این هم یک رکورد بسیار خوب برای کوپه خیابانی مرسدس محسوب می‌شود.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری ۶.۱ کیلووات ساعت تامین می‌شود، اما مرسدس بنز به برد الکتریکی خالص آن اشاره نکرده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات بیشتر این محصول جدید در روز‌های آینده منتشر خواهد شد.

در بخش جعبه دنده از نمونه ۹ سرعته دوکلاچه و سیستم تمام چرخ محرک اختصاصی فورمتیک پلاس استفاده شده است. رینگ‌های آلومینیومی در اندازه ۲۰ اینچی نصب شده اند که مشتری در حالت آپشن می‌تواند آن را به ۲۱ اینچی ارتقا دهد.

فرمان پذیری عقب و تعلیق تطبیقی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می‌شوند.

در سیستم ترمز از کلاس کربن سرامیک استفاده شده که در چرخ جلو روتور‌های ۱۶.۵ اینچی و کالیپر ۶ پیستونه نصب شده و در محور عقب روتور ۱۵ اینچی و کالیپر تک پیستونه فعال است.

مرسدس- آ ام گ جی تی ۶۳ اس ئی پرفورمنس

دیگر خبرها

  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • (تصاویر) وقتی مرسدس بهتر از این نمی‌شود!
  • راسل: زمان را فدای آینده می‌کنیم
  • وقتی مرسدس بهتر از این نمی شود! (+تصاویر)
  • تا به حال ترکیب مشکی و صورتی را امتحان کرده اید؟! (عکس)