Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری پروژه‌ها روند خوب دارد اما برخی واگذاری‌ها نتیجه نمی‌دهد یا برخی برای مردم مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه بعد از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: خوشبختانه اتفاق جدیدی را در کشور شاهد هستیم و این موضوع آن است که مجمع نمایندگان با استانداران و مدیران جلساتی برگزار می‌کنند و اولویت‌های استان را شناسایی و در پیشبرد  اهداف بحث و تبادل نظر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسه پیش استاندار همدان به مدیران تاکید کرد که در شهرستان‌ها ساکن شوند، امیدوارم فرمانداران و مدیران این رویه را در پیش گیرند و عدم حضور در شهرستان‌ها را به صفر برسانند تا اشراف بیشتر به حل مسائل داشته باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری پروژه‌ها روند خوب دارد اما برخی واگذاری‌ها نتیجه نمی‌دهد یا برخی واگذاری پروژه‌ها برای مردم مشخص نیست گفت: باید از ظرفیت‌های پیدا و پنهان در جذب اعتبارات استفاده کرد.

استان همدان به کارگاه تولیدی تبدیل شده است

وی با اشاره به اینکه اگر بگوییم استان همدان به کارگاه تولیدی تبدیل شده است گزاف نگفته‌ایم چون هیچ زمانی به اندازه امروز پای شرکت شستا به استان باز نشده بود افزود: همه دست به دست هم داده‌ایم که کارهای خوبی انجام شود. 

آزادیخواه با اشاره به اینکه باید با ورود سرمایه‌گذار با روی گشاده برخورد کرد تا انگیزه برای سرمایه‌گذاری تقویت شود ادامه داد: نگاه مرکز استان در جذب سرمایه‌گذار به شهرستان هم باشد.

وی با بیان اینکه امروز در خصوص شتابدهنده‌ها کار خوبی در ملایر انجام می‌شود که میلیاردها تومان ارز را می‌توان وارد شهرستان کرد در ادامه خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر آب سد کلان ملایر شد و افزود: کار راه آهن همدان به ملایر نیز باید انجام شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند پروژه دامداری توسط مجموعه شستا در استان پیگیری می‌شود گفت: به نظرم کلنگ‌زنی سه پروژه گاوداری همزمان انجام شود تا کار با روند بهتری پیش رود.

استاندار همدان در این خصوص گفت: زمین گاوداری همدان و ملایر مصوب شده و مشکل آب آنها نیز حل شده و زمین نهاوند نیز آماده شده و مشکل آب نیز حل خواهد شد.

کار تصفیه‌خانه سد کلان تقریبا تمام شده است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان نیز در خصوص حل مشکل سد کلان ملایر اظهار کرد: امسال ۷ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور اختصاص یافته و کار انجام می‌شود.

منصور ستوده با اشاره به اینکه برق سد کلان نیز تأمین خواهد شد بیان کرد:‌ کار تصفیه خانه این پروژه نیز تقریبا تمام شده است.

 نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه خدماتی که بعد از انقلاب ارائه شده و رشد و توسعه‌ای که در کشور اتفاق افتاده قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای نیست اظهار کرد: البته نقص‌هایی هم وجود داشته اما این انصاف نیست زحمات دولت‌ها و مجلس‌ها را به باد انتقاد بگیریم.

حسن لطفی با اشاره به اینکه در مجلس دهم یک ماه اتفاقات خوبی افتاد اما بلافاصله شروع کردیم به تخریب که نباید اقدامات را نادیده گرفت گفت: در دولت تدبیر و امید نیز کارهای خوبی صورت گرفته و بی‌انصافی است که تنها انتقاد کنیم.

وی با تاکید به اینکه در این راستا شهرستان رزن از رشد قابل توجهی برخورد شده و حداقل ۲۰ گام جلو  آمده است افزود: خواهش می‌کنم خود را با دستاوردهایی که داشتیم به باد انتقاد نگیریم و نکات مثبت و منفی را منطقی بگوییم.

 نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوشبختانه با زحمات استاندار و اتحادی که بین مجمع نمایندگان است، با توجه به وضعیت کشور و تحریم‌ها رشد خوبی را در پیشبرد پروژه‌ها داشتیم گفت: گرانی و تورم را قبول داریم اما همه اینها راهکار دارند.

لزوم اختصاص اعتبار برای تامین آب شرب روستاها

وی با اشاره به اینکه در مشکلات موجود ۲۰ درصد تحریم‌ها موثر بوده و ۸۰ درصد خود عامل بودیم افزود: مشکلات استان و شهرستانها متفاوت است و امیدوارم به این موضوعات در اختصاص بودجه توجه شود، مناطق ما بیشتر روستایی است و مشکلات خاص خود را دارد.

لطفی با بیان اینکه ۸۰ درصد روستاهای ما نیاز به بازنگری دارند گفت: از سال ۹۵ تا به امروز ۸۵ درصد برگشت معکوس به روستاها را شاهد بودیم که باید بازنگری مورد توجه باشد.

وی با تاکید به اینکه در عمران و آبادانی روستاها و بازنگری طرح‌های روستایی توجه ویژه شود افزود: از زمانی که شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی باهم ادغام شده خدمات این حوزه بهتر شده و قابل مقایسه با قبل نیست.

 نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی خواستار اختصاص اعتبار برای تامین آب شرب روستاها شد گفت: در سال جهش تولید هستیم و معتقدیم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری توجه به این موضوعات حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان رزن ۱۸۰ قنات وجود دارد که اگر احیا شود ۲۶۰ شغل توسط هر کدام ایجاد می‌شود بیان کرد:  اعتبار ویژه برای قنات‌ها اختصاص یابد.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی احد آزادیخواه اشتغال مجلس شورای اسلامی نماینده مردم پروژه ها سد کلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی سه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۳۵ مگاوات در همدان

سیدمجتبی حسینی در نشست توسعه و احداث نیروگاه‌های خورشیدی استان همدان گفت: احداث این نیروگاه‌ها در مرحله واگذاری زمین است.

او گفت: به زودی عملیات اجرایی این سه نیروگاه خورشیدی توسط بخش خصوصی آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: ایجاد یک شهرک نیروگاه خورشیدی نیز در دست بررسی و پیگیری قرار دارد که پس از انجام اقدامات قانونی و امور زیربنایی به عنوان فرصت سرمایه‌گذاری در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.

حسینی گفت: همچنین تعداد سه هزار نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس خانگی با ظرفیت پنج کیلووات هم با اولویت افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در نظر گرفته شده که متقاضیان می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • واگذاری پرسپولیس واستقلال به بانک ها،خلاف قانون ومنویات رهبری است
  • واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها خلاف قانون است
  • واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • شهرک نیروگاه خورشیدی در همدان ایجاد می‌شود
  • جانمایی سه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۳۵ مگاوات در همدان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • رئیس‌جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • واگذاری ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن همدان