Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:58:22 GMT

مسکن فرهنگیان در کرمان احداث می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۸۲۸۵

مسکن فرهنگیان در کرمان احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسکندری نسب بعدازظهر پنجشنبه در چهارمین شورای آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: چهار هزار و ۶۸۰ دانش آموز در ۹۷ مدرسه ویژه استثنایی و ۲۲ مرکز مشکلات ویژه یادگیری در حال آموزش هستند که از این آمار ۶۵۰ نفر به صورت تلفیقی فراگیر در کنار دانش‌آموزان عادی به تحصیل مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان تفاوتی ما بین دانش آموزان ویژه که نیاز به توجه بیشتری دارند با دانش آموزان عادی نمی‌گذارد، افزود: در جهت مهارت آموزی این دانش آموزان اقداماتی انجام شده به طوری که در بعضی از زمینه‌ها این دانش آموزان ویژه کرمان در سطح استانی و کشوری به خوبی درخشیده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور قول مساعد داده که پنج مدرسه بزرگ ویژه دانش آموزان استثنایی در سطح استان کرمان ساخته شود ضمن اینکه ساخت مدرسه‌ای ویژه دانش‌آموزان اوتیسمی نیز در دستور کار است که با کمک یکی از خیرین مدرسه ساز در کرمان احداث خواهد شد.

اسکندری‌نسب تصریح کرد: با توجه به اینکه ساختمان فعلی دانشگاه فرهنگیان کرمان جوابگویی ظرفیت پذیرش دانشجویان نیست؛ قرار بود که ۶۴ هکتار از اراضی هنرستان رضوان به این دانشگاه واگذار شود که در جلسه شورای مسکن مطرح و مشکل تأمین آب آن نیز مرتفع شد همچنین قبل از مهرماه باید کلنگ احداث مسکن فرهنگیان به زمین زده شود.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا امسال مدارس سراسر کشور از ۱۵ شهریور بازگشایی خواهد شد ضمن اینکه قول داده‌ایم سال تحصیلی جدید هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سازمان نوسازی مدارس ساخت و تحویل یک هزار کلاس درس را تا پایان سال جاری در استان کرمان تعهد کرده است که ۴۰۰ کلاس درس تا اول مهرماه آماده و در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

وی به اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه‌های پیش روی آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: ۶۵۰ پایگاه اوقات فراغت در سطح استان کرمان ایجاد شده که به صورت مجازی و در سامانه شاد برنامه‌هایی از جمله برنامه‌های فرهنگی پرورشی ورزشی و … برای دانش آموزان تهیه و تدوین کرده است.

کد خبر 4964278

منبع: مهر

کلیدواژه: بازگشایی مدارس آموزش و پرورش استان کرمان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد بیرجند استانداری سمنان دهه کرامت ایلام مواد مخدر مجلس شورای اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی آموزش و پرورش استان کرمان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ جشنواره یک روزه کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین» با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز مقطع دوره اول در خانه رشد صهبا برگزار شد.

ناظمی موسس این مجتمع آموزشی با بیان اینکه دانش آموزان باید در مسیر رشد بگیرند گفت: باید در ۱۲ سال تحصیلی دانش آموزان برای زندگی آینده خود مهارت‌های مختلف را آموزش ببینند.

وی افزود: افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری، عزت نفس، اعتماد به نفس، حل مسئله، قدرت تفکر، مسئولیت پذیری و تعهد از مهم‌ترین آموزش‌هایی ست که به دانش آموزان داده می‌شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳این سومین نمایشگاه با موضوع کارآفرینی در خانه‌ی رشد صهباست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور